Mail icoontje gaat niet weg

Discussie in 'Help archief' gestart door ariesgirl, 11 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik heb sinds vanmorgen in de linker bovenhoek het envelopje staan dat ik een nieuw bericht zou hebben in mijn inbox, maar dat is dus helemaal niet zo.

Ik krijg het icoontje ook met geen mogelijkheid weg: F5 werkt niet, cache legen, opnieuw inloggen niks werkt. Dat ding blijft de hele tijd staan en dat is vreselijk onhandig want hij staat precies voor het landkaart bord, wat ik nodig heb om van veld te wisselen. Dat is nu bijna niet aan te klikken.

Kan dit opgelost worden, het is behoorlijk irritant.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Heb je al geprobeerd je flashcache leeg te maken? Die gaat niet mee met de gewone cache.
    Via de link in mijn handtekening kun dat den, klik op de site van Adobe op de knop "alle sites verwijderen".

Als dat ook niet werkt kun je het beste een ticket naar Support sturen, daar kan men op je account kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.