mail adres wijzigen lukt niet

Discussie in 'Help archief' gestart door Marianne632, 6 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Nav de reacties over een brief die gestuurd is ( help Nepal) heb ik gezocht in mijn mailboxen. Nergens gevonden en nu blijkt dat ik een oud hotmail adres gebruik. Geprobeerd om in te loggen en dat lukte niet, nieuw live-adres aangemaakt in de hoop dat de oude mails daarin werden geopend maar helaas, ook niet. Dan maar een ander mail adres aanmaken maar dan krijg ik de opmerking dat er een mail is verstuurd naar het oude mail adres, tja, die is niet meer bereikbaar. Hoe kan ik nu toch mijn mail-adres wijzigen?
    User: Marianne632
    ID: 8374699

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

even een bericht naar support sturen en daarin dit probleem uitleggen.
    Vergeet niet je spelersnaam en id nr. en je nieuwe email adres te vermelden.
    dan stellen ze je waarschijnlijk wat vragen en als je het heeel lief vraagt xD passen zij dan je email aan......

3. ienemienie

ienemienie Oudgediende

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb support een berichtje hierover gestuurd en de automatische mail komt wel op het adres dat ik vanaf het begin had opgegeven.Ik hoop dat BP het probleem voor ons op kan lossen.

Bij mij is het probleem opgelost nadat ik support een mail hierover had geschreven.Heb ondertussen het dankjewel kadootje ook ontvangen.

Laatst bewerkt door moderator: 9 Juni 2015
  4. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Probleem is opgelost via support en de cadeautjes zijn ook bijgeboekt. Hartelijk dank.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.