Magische herinneringen - verzameldraad technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anietje571

    Anietje571 Forumleerling

    Ik kan geen fokdieren leveren in Herinnering 3. Ben tot 180.000 van de 200.000 gekomen, maar de rest krijg ik niet geleverd. Hoe komt dit?
    Anietje571, 11969095
     
  2. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Compliment aan Ron, ik had je support ticket gestuurd en je heb hem duidelijk beantwoord, dank je wel
    -Dobbertje-
     
  3. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    dank je wel hoor ...ik had het niet goed gelezen blond he haha [grijs ]
     
  4. Petje1981

    Petje1981 Forumbeginner

    ik dacht dat we meer geleedpotige dieren konden fokken dan alleen de bijen???
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nope, alleen de bijen. Is nooit anders geweest. Wie weet in de toekomst.
     
  6. Anietje571

    Anietje571 Forumleerling

    Nu, 24 uur later, lukt het nog steeds niet, heb ook nog geen reactie gehad. Zal ik maar een bericht naar ticket Supprt sturen? Niemand anders met hetzelfde probleem?
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Een ticket naar support is hier inderdaad nodig, daar kijkt men na wat het probleem is.
     
  8. Anietje571

    Anietje571 Forumleerling

    Bedankt Ron voor t zoeken naar mij! hoop inderdaad dat t iets oplevert, maar anders zoek ik een andere oplossing... omdat ik aangekondigd wordt met Anietje571 in deze topics dacht ik dat ik me zo moest registreren...
     
  9. Petje1981

    Petje1981 Forumbeginner

    oke bedankt haha, maar ik schreef al ik dacht ;). wist niet zeker
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.