Lijstjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door hihija, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihija

hihija Junior expert

Ik vind het steeds moeilijker worden om de juiste dingen te vinden daarom heb ik maar lijstjes gemaakt om snel de juiste te vinden, maar vind het jammer dat je dat niet met het programma zelf kunt doen. Zo heb ik ondertussen deze lijsten al.

1- planten - op tijd
    2- bomen - EP
    3- stallen - tijd
    4- werkstallen - tijd
    5- de bonenstaak - weet ik waar de speciale staan. bijv pag 2 de 1e : snellere stallen
    6- stallen - EP
    7- werkstallen - EP

De bonenstaak is helemaal een ramp want als iets geactiveerd is kun je het helemaal niet meer terug vinden. Door de lijst weet ik waar het staat en kan zien hoe lang het nog duurt, als dit aangegeven wordt want dat werkt ook niet altijd.
    o_Ok is het tijd om de stallen en werkstallen te scheiden, doen ze overal nu, dus waarom niet bij de voorraad. Kunnen ze dat net zo maken dan bij de San Gigantica Express, daar is alles makkelijk te sorteren.
    Ze vragen bij events steeds meer, pas nog EP van stallen. Maar er is gewoon niet mogelijk om dit te sorteren. Daarom daar ook maar weer een lijst van
    Als ze daar ons meer gaan vragen moeten ze ons ook de mogelijkheid geven om dit makkelijk op te zoeken.

Er moet langzaam wat gebeuren en ik wil van mijn lijstjes af.
    Groot zijn is langzaam NIET leuk meer, je heb dan te veel.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Omdat dit niet echt een vraag is maar meer iets voor de ideeënpool ga ik het daar even heen verhuizen.

3. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik vind het vooral jammer dat de werkstallen tussen de gewone stallen staan. Dat de gewassen niet helemaal op tijd staan komt omdat ze op level staan, daar stoor ik me dan ook niet aan. Maar die werkstallen mogen van mij best een keer in een apart tabblad komen.

Sintra98 en Butsmuts vinden dit leuk.
  4. LandOfFladdertjes

LandOfFladdertjes Forumleerling

Ja werkplaatsen op een apart tabblad zou handig zijn.

5. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

een apart tabblad voor de boomvruchten op de markt lijkt me ook fijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.