lijst sieritems Baha

Discussie in 'Help archief' gestart door Paddington28b, 2 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Bestaat er ergens een lijst van sieritems die BEP geven op het schateiland? Lijkt me handig om te kijken wat ik op het schateiland kan zetten.

2. mmans

mmans Forum-hertog

Er is een FAQ "Sieritems met waarde en soort" terug te vinden. Of daar alles in staat weet ik niet zeker, maar de moeite waard om even te kijken :)

Hoewel: niet echt de moeite waard: niet alles staat erin. De toverboom geeft op BAHA TEP, maar dat staat er niet. En ik mis ook andere items, zoals de discoroos (550 TEP), Warme bron (660 TEP) WK ballon 2011 (550 TEP) Egelpunctuur (550 TEP
    ) en vast nog meer

Laatste bewerkt: 2 Januari 2015
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Toevallig ben ik gisteren begonnen met heel fanatiek mijn siertuin en schateiland te verbouwen én doe ik een poging dit lijstje te maken (bestond namelijk nog niet).

Ik heb voor nu in ieder geval dit:

Toverboom
    Flessengeest I en II
    Tempel van de gouden bananen
    Meditatie aap
    Copacabana strand
    Tiki schaap met ketel
    Warme bron
    Koffiezetapparaat
    Koffiedans
    Glijbaan
    Vrolijke lelie
    Disco roos
    Egelpunctuur
    Huisdieren
    Samba schaap
    Botanische tuin
    Cerberus ( VM item)
    Amazone schaap
    WK ballon 2011
    Wilson (burencadeau, geeft 15x TEP)

edit aanvulling op het lijstje (en bedankt voor het meedenken en zoeken!)
    Kerstpalm
    cocktailluiaard
    koekjesbakkerij
    diner voor drie
    heks in het bos

Maar volgens mij heb ik ook nog een stel in de wolken staan die TEP kunnen geven op schateiland, wie weet hebben andere spelers dus nog wel aanvullingen op dit lijstje :)

Laatste bewerkt: 3 Januari 2015
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op het oude forum hebben we ook een paar keer geprobeerd om het lijstje compleet te krijgen, en op de fansite kun je bij de sieritems nakijken welke TEP geven, maar er is inderdaad geen afzonderlijke lijst.
    De kerstpalm en cocktailluiaard geven TEP.

5. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Klaartjuh bedankt voor de poging als ik wat tegen kom zal ik het in dit draadje vermelden 8):)

6. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

bedankt tot nu toe voor de tips en het lijstje, ben mijn sier- en schateiland al aan het aanpassen, tevens een aantal dingen uit de wolkenrij gehaald.

7. hippomama41

hippomama41 Forumleerling

Liefde onder de maretak
    Koekjesbakkerij
    Diner voor drie
    Geven ook BEP.

8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik miste nog heks in het bos dit is wel een uit de wolkenrij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.