Lijst Kung-fu tijger event

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 15 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

In de FAQ staat dat de lijst voor het rechterkolom nog komt. Is er al iets bekend wanneer dit ongeveer geplaatst gaat worden?

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Als ik de onderstaande praatgroep die bij dit event actief is lees, zijn meerdere spelers al een heel stuk opgeschoten.

https://board-nl.farmerama.com/threads/praatgroep-kung-fu-tijger.41601/

Tevens kan je bij het voortgang pagina gewoon de takenlijst daar terug vinden en zo nodig naar beneden scrollen.

3. fairie

Ik print het altijd uit en vink dan aan waar ik gebleven ben en de lijst bewaar ik. Als de lijst nog zou komen print ik het dus uit. Komt deze niet meer dan wordt het dus allemaal met de hand overschrijven.

o_Ok werk ik aan de hand van de lijst uit hoeveel ik van elk gewas nodig zou hebben voor het totaal. Dan weet ik ook een beetje met de gewassen neerzetten en oogsten hoever ik ongeveer ben en wat ik dan weer zou moeten inzaaien.

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Je kan ook gewoon scrollen dan hoef je het niet te overschrijven.

Ik ben geen mod, maar ik verwacht (minder dan 10%) niet dat er nu nog (terwijl het event al even bezig is) dat de BP een FAQ voor dit event zal maken. Tevens staat in de FAQ ook vermeldt dat de FAQ uiterlijk Woensdag avond jl gepubliceerd zou worden.

Maar s6 met het event en het spel.

5. fairie

In de FAQ staat op zijn vroegst woensdag. Vandaar mijn vraag. Dit staat er:

Rechterkolom: Takenlijstje

Lever hier de geoogste (of op de markt gekochte) eventgewassen in.

door omstandigheden en internetproblemen volgt deze kolom later (op zijn vroegst op woensdagavond)

Zoals ik al aangaf houd ik alles bij. Uitprinten is dan makkelijker maar als het niet komt dan schrijf ik alles over wat bij mij in het kolom staat.

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

In het andere draadje (de praatgroep) staat iets van aantallen. Precies weet ik het niet meer maar volgens mij van elk gewas meer dan 5000. Misschien nu even voor tijdelijk dat je ongeveer weet hoeveel.

Succes hoor.

7. fairie

Dankjewel voor het doorgeven. Ik zag net inderdaad die aantallen voorbij komen. Verder heb ik net maar even gekeken op andere forums en daar van 1 maar een printje gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.