Lijm

Discussie in 'Help archief' gestart door feikje56, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. feikje56

feikje56 Gelegenheidsauteur

Hoe kom ik in het bezit van biolijm?

2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Door in de stad een werkplaats voor lijm te bouwen (werkplaats van de kameleons). Daarna de werkstal plaatsen en voeren met kameleons.

3. anita21066

anita21066 Forumbeginner

ja maar ik heb lijm nodig om dit te bouwen , hoe kom je an die lijm

4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

je hebt druppeltanks nodig en dat komt als al je gereedschap bij het oogsten te voorschijn
    let op die tanks zijn zeer zeldzaam, dus het kan een tijdje duren tot je er genoeg van hebt om een werkplaats te bouwen

je kan ook voor de gereedschap kisten gaan, die of je kan kopen,of van je buren als kado kan krijgen, of je kan winnen met een quest

lijm krijg je dan uit die werkplaats

hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd

bassiefarmer vindt dit leuk.
  5. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Als je dieren inlevert bij de Veeteeltwedstrijd (Coöperatie, bij de laatste questen) en als je gewassen/boomvruchten inlevert bij de Tentoonstelling (Coöperatie, bij laatste questen) win je bekers en die bekers zet je neer bij je akkers. Dan krijg je meer dropitems als je oogst en hoe hoger het percentage, hoe meer dropitems, hoe meer kans dat er ook een druppeltank bij zit.

6. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Je kan die bekers ook inleveren bij de boom, dan hoef je ze niet bij je akkers neer te zetten.

Oldwief vindt dit leuk.
  7. Oldwief

Oh ja, natuurlijk... maar dan moet je wel voldoende boompunten hebben om dat te kunnen toch?

8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Deze rune speel je vrij met sterren. Deze rune zit boven in.

Oldwief vindt dit leuk.
  9. Oldwief

Hendrika, dank je voor de aanvulling, ik heb zelf die rune al, maar ik heb een hele tijd niet gespeeld, dus ik wist niet zeker of het nog zo werkte. :)

hendrika73 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.