Lichte kelder

Discussie in 'Help archief' gestart door helpende2016, 26 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helpende2016

helpende2016 Forumbeginner

Hallo,

Ik vind net in mijn inventaris het sieritem lichte kelder. Dit kan niet geplaatst worden in de siertuin dus ik ga naar baha. Maar daar kan hij ook niet omdat het schijnbaar een upgrade is maar ik heb dus niet de originele uitvoering.
    Hoe kan het dat ik wel een upgrade heb maar niet de echte?

2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Heb je de eerste misschien op een wolk geplaatst?

Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. helpende2016

nee, die heb ik nog niet open gespeeld.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

5. helpende2016

Het basis item moet ik dus hebben want die kreeg bij openen event scherm.....Dat moet ik geopend hebben aangezien ik ook een upgrade heb....Ticket naar support dan maar

hendrika73 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kreeg het basisitem en gordijnen, en na het plaatsen van de gordijnen kreeg het sieritem steeds een andere naam.
    Je moet de lichte kelder dus op een kaal stuk grond op Bahamarama kunnen plaatsen.
    Ik heb de lichte kelder ook op mijn kuikenaccount en kan die wel plaatsen.

7. fairie

fairie Commandant van het forum

De lichte kelder moet over de basis heen en dat is de Eenvoudige kelder. Aan het plaatje via de link van hendrika kun je zien hoe hij er uit ziet. Staat deze niet in je inventaris of op schateiland dan kun je het beste een ticket naar support sturen.

8. helpende2016

Hij kan niet op een kaal stuk land en de basis is dus nergens te bekennen. Ik heb ticket naar support gestuurd en in afwachting van het antwoord

9. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat klopt dat het niet op een kaal stuk land kan. Nu maar hopen dat het via support snel is opgelost.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Neen, een keldergordijn gaat over de eenvoudige kelder heen en dan wordt het item een lichte kelder.
    En die gaat op een kaal stuk land van 2 aaneengesloten vakjes.

Inmiddels mbv support gelukt dus draadje gaat op slot.

Sintra98 en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.