leveren coop quests

Discussie in 'Help archief' gestart door .TomPoes., 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .TomPoes.

.TomPoes. Forumleerling

Sinds twee dagen last. Als ik wil 'leveren' dan gebeurt er niets. Ik bevestig wel maar verder dus niets. F5 geprobeerd, uitloggen/inloggen.... Een dag later staat het er wel bij...
    Met de citroenthee gehad en nu weer met de muizen... zie ik iets over het hoofd of is het een bugje?

herstel: het is geen citroenthee maar groene thee en mijn idnummer 36536620
    en de thee gaat nu goed.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

3. .TomPoes.

.TomPoes. Forumleerling

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik probeer het net via de link maar daar krijg ik de melding dat ik toestemming moet geven. Weet ik even geen raad mee. Normaliter krijg ik zo'n blokje met files... ga even zoeken dus antwoord volgt, maar bedankt alvast voor je aandacht.

Zo.. dat was wat heen en weer gesurf. Ik heb opnieuw ingelogd met IE en kon toen wel via je link alles verwijderen. Maar ik heb ook gelijk even gekeken of m'n muizen in IE wel geleverd waren en dat was zo. Terug naar Chrome en nu was alles weer up to date.
    M.b.t. de 'beloningen'. Toen er niet geleverd kon worden (in chrome) stond de telling bijv. van het vogelbekdiervoer op 18, in IE stond het op 18 en toen ik weer in chrome kwam ook.
    Geen idee hoe ik hier nu weer tegen aan ben gelopen, waarom ik in chrome niet in adobe flashplayer kon komen en via IE wel en of nu inderdaad de beloningen zijn bijgeschreven. Zowel gisteren met de groene thee en nu met de muizen heb ik dus geen pop up gekregen van het volmaken van een deel van de quest en het toekennen van de bijbehorende beloningen.

Laatst bewerkt door moderator: 1 April 2015
  4. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb gister ook geen pop up gekregen bij het volmaken van een gedeelte van een quest maar heb de beloningen wel gekregen dus ik denk dat het bij jou ook wel het geval zal zijn.
    Wat ik wel opvallend vond was dat dit alleen gebeurde bij de gedeeltes van de quest waar je 1 ster krijgt, toen ik ging inleveren waar de beloning o.a. 2 sterren was kreeg ik wel een pop up.
    Vanochtend was alles weer goed, ook een pop up bij inleveren waar de beloning o.a. 1 ster is.

5. .TomPoes.

.TomPoes. Forumleerling

Fijn dat je ook even meldt dat je zoiets hebt gemerkt. Heb even gecontroleerd, maar bij mij was het bij thee totaal 7/8 laatste (3e) levering en 'Raad eens' 1/3 de eerste levering. Maar voor wat betreft de beloningen denk ik wel dat je gelijk hebt, dat ze wel zijn bijgeschreven... alleen moet ik eens zelf leren wat beter op te letten en wat cijfers noteren.... In ieder geval, het werkt weer en anders ga ik maar weer een tijdje in IE werken.

6. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Graag gedaan :)
    Ik let ook nooit zo op en we zijn vast niet de enigen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.