Levende legende

Discussie in 'Help archief' gestart door boerkoekoek1234, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Hoi iedereen,
    In de boom der wijsheid kan je, wanneer je 300 punten hebt, het vakje levende legende openen.
    Aangezien je daar best veel punten moet voor sparen, is mijn vraag: loont dit de moeite ?

Alvast bedankt

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, daar kun je dan je bekers plaatsen. Die geven dan net zoveel drops als wanneer je je bekers steeds van veld naar veld sleept met voldoende tussenruimte. Zeker als je eventgewas met knechten oogst ongeveer onmisbaar om events zonder hulp te kunnen halen.

sky57 vindt dit leuk.
  3. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Daar heb ik veel moeite voor gedaan om zo snel mogelijk te behalen... en heb ik nu ontzettend veel voordeel van omdat ik nu veel meer drops krijg bij events met dropitem! Daarnaast moet je natuurlijk wel je bekers telkens upgraden, want dan gaat je percentage kans op drops steeds omhoog. De quest Tentoonstelling vind ik de makkelijkste beker, omdat je daarvoor de goedkope boomvruchten op de markt kan kopen en vervolgens inleveren bij die quest. Ik verkoop de dure boomvruchten en gewassen op de markt als de marktwaarde 5x de schuurwaarde of winkelwaarde is en ik koop de goedkope boomvruchten als de marktwaarde minder dan de helft is van de schuurwaarde.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Helemaal eens met de bovenstaande reacties. De levende legende is zeer de moeite waard. Ik vind dat de beste besteding van je 300 sterren.

blackscorpion64, Borkie en Susannamaria vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.