levelen bakkerij

Discussie in 'Help archief' gestart door riekie04, 6 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Ik wil graag zelf CAT kunnen maken, wat kan ik het beste doen om zo snel mogelijk te levelen in de bakkerij?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

iedere dag 5 pinky pie eten, en als de sterretjes niet meer belangrijker zijn voor iets anders in de boom de rune van meer ambachtspunten activeren.

3. riekie04

bedankt, pinky pie heb ik, de runes had ik volgens mij al maar dat ga ik nog even bekijken

4. -Coco1968-

Zoveel mogelijk chocolade pannenkoeken bakken helpt natuurlijk ook voor de bakkerij en voor het levelen op Bahamarama. Maar pinky is het verstandigste om te gebruiken voor ervaringspunten. Dit is een fase 5 produkt die erg goedkoop is op de markt omdat veel spelers, en jij dus ook, het wolkenpaleis hebben die iedere 36 uur een pinky geeft.

5. riekie04

ha, ik moest de runes van de bakkerij dus inderdaad nog activeren, dan ga ik er nu maar eens plat voor. Ik heb nu voor het komende event 2 CAT gekocht maar dat is niet om 'e nocht, duur dus:p Dan in de toekomst maar zelf maken.

6. riekje111

riekje111 Forumkenner

Wat betekent CAT en in wel level kan je dat maken met welk recept? vast bedankt voor het antwoord, riekje111

7. -Coco1968-

CAT staat voor courgette appeltaart, het recept heet ook zo en kun je maken in de bakkerij in level 4

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi,

dan moet je toch wel het recept eerst hebben?? ik zit in vier maar kan geen CAT bakken.

9. -Coco1968-

Dat klopt, dit weekend aan te schaffen voor half geld.

10. polkey

polkey Oudgediende

Lees ik vast ergens overheen, maar hoe weet je nu dat het dit weekend voor half geld is aan te schaffen ofwel de recepten in de aanbieding zijn ?

Zie nu die melding staan, maar wat betekend dan 'Ambacht trade menu: hiervoor zal geen 50% korting zijn'

11. riekie04

Ik weet eigenlijk niet of ik dat recept heb. Maar ik neem aan dat als ik hem wel heb dat ik hem dan niet meer kan kopen.

12. -Coco1968-

ambachtstrade gaat om suiker, zout, ed. De recepten zijn tot nu toe altijd bij de groothandelsuitverkoop geweest. Je kunt geen recepten kopen als je het juiste level nog niet hebt. Degene die je kunt kopen staan nu ook in de winkel.
    Als je de wac hebt, zonder dat je daar tg voor betaald hebt, heb je ook de cat en andersom. Als je na november 2011 bent begonnen met spelen heb je deze zeker niet.

13. riekje111

riekje111 Forumkenner

Dan
    k je wel
    Dank je wel voor je reactie, moet nog even mijn best doen, riekje111

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou ik zie nu net dat deze nu al te koop was en niet het weekend....uitverkocht dus.

popje4

15. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De uitverkoop is van vrijdagochtend t/m zondagochtend.

https://board-nl.farmerama.com/inde...nt-7-9-november-groothandel-uitverkoop.12205/

De recepten vallen daar wel onder, ambachtsgrondstoffen (speciale ingrediënten zoals geleisuiker en zout) niet.
    Recepten zijn slechts eenmalig te koop en alleen als je het ambachtslevel voor dat recept hebt.

De door anderen gemaakte ambachtsproducten vind je op de markt, maar dan moet je zelf wel al level 40 of hoger zijn.
    Buren kunnen je de producten ook als je beneden level 40 bent wel al sturen en dan kun je ze ook gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.