Level voor de babysitter quest

Discussie in 'Help archief' gestart door tootje, 7 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

In de FAQ van de nieuwe babysitter quest staat dat deze speelbaar is vanaf level 61.
    De spullen die je moet inleveren zijn volgens mij vanaf level 21, als je mag fokken, haalbaar.
    Is dit een vergissing of zie ik iets over het hoofd?-.-

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, de vraag is in de praatgroep ook gesteld. Daar heeft Toontje als antwoord gegeven dat de kameleon beschikbaar komt vanaf level 66, de keus is gemaakt dat vanaf level 61 het benodigde level nog binnen redelijke termijn te halen is.

3. tootje

Okee Coco, bedankt... Zet er maar een slotje op :music:

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Neeeee ho ho even wachten met die slotje aub...

Ist nou niet zo dat je wel als laag level mee kan doen zoals toot hierboven zei..
    en dat dan de kameleonstal pas zichtbaar wordt als je level 66 bent...

Zou ik normaal vinden..zo ist toch ook als je wat wint of krijgt..of weet ik het...

harm-jan70, tootje en bassiefarmer vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

Zo was het in het verleden wel vaak. Gekleurde stallen die wel te winnen waren, maar pas in level 21 konden worden gebruikt.
    Het is natuurlijk jammer dat ze niet mee kunnen doen, dus wie weet als genoeg beginners er naar vragen.

harm-jan70 en tootje vinden dit leuk.
  6. tootje

Hmm...vreemd eigenlijk.... Hoe kom je dan aan een kameleon stal als je nu net nog niet in level 61 zit....
    Je kunt de dieren ook niet kopen op de markt zolang je zelf geen stal hebt.
    Dat zou de eerste keer zijn, dat je iets niet kunt doen als je verder komt in het spel....:eek:8)

7. -Coco1968-

Het zou ook het eerste hoge level dier zijn dat niet vrij te verkrijgen is.
    Dus ik vraag me ook af wat er gaat gebeuren op het moment dat de kameleonfok een feit is.
    In tegenstelling tot jou denk ik niet dat we dit weekend al kameleons kunnen fokken.
    Er gaan geruchten dat de kameleonfok in de boom vrij te spelen komt. Misschien op een aparte tak waar ook 1 of meerdere stallen te verkrijgen zijn. Met de fok verwacht ik ook gekleurde stallen en eigenlijk ook een produkt.
    Het verschil is wel dat op dat moment de fok al begint. Dus als er een tijdelijke fokquest komt, zonder dat je met deze stallen voldoende kameleons kweekt, zul je een tijdelijke quest ook niet mee kunnen doen.

harm-jan70 en tootje vinden dit leuk.
  8. tootje

't Is maar goed, dat ik niet in level 60 speel.....
    Dat scheelt weer veel te openen draadjes:p:oops:xD

9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Zou ook zo kunnen dat die spelers zodra ze in lvl 66 zijn de kameleon gewoon in de groothandel kunnen kopen voor boerenduiten.....

tootje vindt dit leuk.
  10. tootje

Dat zou netjes zijn Bibi 8)

11. -Coco1968-

Ja, het kan zijn dat we volgende week allemaal onbeperkt stallen kunnen kopen.
    Ik verwacht het alleen niet. Ik denk dat die mogelijkheid op z'n vroegst komt wanneer de kameleonfok een feit is. En dat je daardoor dus daar in de knoei komt als je dit event overslaat. Met de motivatie van level 61, is mijn vermoeden dat volgende maand de kameleon komt toegenomen, deze spelers kunnen als ze fanatiek genoeg zijn nog net level 66 halen. Spelers die dan nog niet in level 66 zitten, zullen niet mee kunnen doen met het tijdelijke event en zijn de stallen van dit event dus ook niet nodig.
    Dat is natuurlijk nog geen reden om te zeggen dat ze niet mee mogen doen.

12. jouwfarm

jouwfarm Forumleerling

Helaas kunnen dus lagere levels dan 61 niet mee doen terwijl je wel van alles kan fokken en inleveren een beetje jammer, zo kom je ook niet aan de kameleonhokken alleen wanneer je die kan kopen. De enige optie is nu de kippen en eenden te verkopen op de markt, om zo boerenduiten te verzamelen zodat je straks de kameleonhakken kan kopen.

13. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

ze kunnen dus ook niet voor de sieritems en de wolkenrij gaan. Ik vindt het een vreemde beslissing van BP.

En de stallen blijven wel staan, tot ze het juiste level hebben. Het heeft bij mij bv ook lang geduurd voor ik het WAC recept kon gebruiken om wac te maken

Laatste bewerkt: 7 Januari 2015
  14. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik ben hier ook niet blij mee en ik vind dat hier een betere uitleg van BP had moeten komen
    o_Ok wordt er niet bij verteld. Voor mij zou het de knijp zijn om het te proberen
    maar ik heb geen buur die lager dan 60 is :eek::oops:

15. schaap200

schaap200 Forumleerling

idd, ik heb net allemaal fokstallen opgezet, blijk ik pas in level 60 te zitten, dat is helaas 1 level te laag

16. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Dan ben ik wel heel benieuwd, of je daar dan baby's uitkrijgt.

17. -Coco1968-

Zo niet, probeer dan in de coöperatie te kijken welke questen je snel ep uit kunt krijgen. Er zijn ook ambachtsprodukten op de markt te koop voor minder dan 2 BD per EP. Als je niet voldoende BD hebt, kun je eventueel wat van de fokdieren verkopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.