Level up

Discussie in 'Help archief' gestart door carlo1965, 15 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1965

carlo1965 Forumbeginner

Hoelang mag je er over doen om van level 99 ( nu 3/4 jaar bezig op level 99 ) naar level 100 te komen terwijl ik toch dagelijks meerdere keren inlog dan oost en zaai , ik zie mede buren die ver onder mij stonden me nu allemaal voorbij zijn . ik speel dit spel al sinds 2010 lijk nu wel een gebed zonder einde volgens mij klopt er iets niet met me punten telling .
    M.V.G.
    Carlo1965

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. SophiaDankbaar

SophiaDankbaar Junior expert

Als je met je cursor boven bij je level balk op het groene vak gaat staan, kun je zien hoeveel EP je nog nodig hebt om naar 100 te gaan.
    ik zet meestal voor het oogsten een Level up bonus in van 200%(24 uur)voor de normale boerderij, die vind je bij het blauwe vaasje/consumptiegoederen dan gaat het wat sneller, heeft wel een goudenslot nodig.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. carlo1965

carlo1965 Forumbeginner

je hebt 609.432.072 EP , voor het volgende level heb je nog 16.772.240 EP nodig . Dus nog heel lang te gaan pfffffffffff ben er een beetje gaar van .

4. Lieve

Lieve Halfgod

Eens je dit 100 ga het heel snel tot 200 dan terug veel minder omdat je steeds meer punten moet halen
    Succes nog even en je stapt over op de sneltrein:D

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.