level hoger

Discussie in 'Help archief' gestart door obelix1956, 20 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. obelix1956

obelix1956 Forumleerling

Ik ben gisteren van level 91 naar level 92 gegaan. Normaal krijgen mijn buren dat te zien door middel van een sterretje bij de burenlijst en ook een EP cadeau voor mijn buren. Dit maal is er niets te zien geweest en nog niet. Weet iemand hoe dat komt?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op het Duits forum staat hier over een o.a, zal waarschijnlijk pas na het weekend worden opgelost.

Hallo Farmer,

wir haben die Meldungen, dass es keine Anzeige in der Nachbarschaftsleiste gibt, wenn ein Nachbar gelevelt hat und auch keine Erfahrungspunkte abgeholt werden können, an die Technik weitergeleitet.

Da jedoch Wochenende ist, werden wir vermutlich vor Montag keine Informationen bekommen und bitten Euch um Geduld.

Euer Farmerama-Team !

3. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ow ik heb hetzelfde maar kan geen Duits lezen :( wat staat daar op het forum in het Nederlands??

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Komt er op neer dat het bij bigpoint bekend is en dat dit hopelijk volgende week wordt opgelost :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.