level 40 vrienden ?

Discussie in 'Help archief' gestart door thefirstjojo74, 25 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

hallo iedereen ,

ik heb level 40 bereikt .
    nu zie ik dat ik in ene dat ik vrienden kwijt bent.
    zit nu op eens op precies 17 .daarvoor had ik er een paar meer.hoeveel mag je er in totaal hebben ? heeft het te maken met het berreiken van het level of gewoon gestopte spelers ?
    mvg jojo

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat het te maken heeft met het verlaten van de kuikenschool, dat is bij het bereiken van level 40.
    Jouw mentor en de andere kuikens van jouw mentor, zag je voorheen ook in je burenlijst (hoewel ze niet echt als buren meetelden.)
    Die zijn nu verdwenen.

3. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Zoals farmermikkie al aangeeft: vanaf level 40 ben je geen kuiken meer en verdwijnen de andere kuikens van je "oude" mentor bij jou uit de burenlijst.
    In de FAQ kun meer lezen over buren:
    https://board-nl.farmerama.com/inde...en-siertuin-en-boerderijfoto.4733/#post-15889

Totaal aantal buren:

Je kan maximaal 17 buren toevoegen, je staat zelf ook in de burenlijst en dat maakt een totaal van 18 boeren in je burenlijst.
    Door de rune kun je nog eens 6 buren erbij doen en met een premium krijg je ook nog eens 6 extra plaatsen voor buren.

4. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

dank je wel voor de reacties/info

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.