Lege speelvelden

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 10 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb een vraag. Alles op mijn velden is leeg. Pas had ik het ook al en toen was het na opnieuw inloggen verholpen. Nu na opnieuw inloggen (F5, in - en uitloggen, browser opnieuw opstarten) en opschonen blijf ik lege velden houden. Alles is echt weg en komt niet meer terug. Dit is in Chrome. Nu probeer ik het daarna in Firefox en daar staat gewoon alles waar het moet staan. Ik wil graag weten waar dit aan kan liggen en hoe ik dit dan op moet lossen, zodat ik gewoon in Chrome kan blijven spelen.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vervelend dat je dit in chrome steeds hebt, het moet haast wel een weergave fout zijn en dat heeft ook met de flash te maken. Chrome heeft een eigen interne flash player wat nog weleens wil botsen met externe flash players. Ik vermoed dat dit ook weleens de oorzaak kan zijn voor jouw probleem. We hebben een uitleg in onze FAQ staan en ik denk dat het verstandig is die eens door te lezen en het advies betreft de plugins op te volgen:

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-flash-problemen.4764/#post-16077

3. fairie

Ik heb even gekeken maar de link die daar instaat krijg ik te zien dat deze (tijdelijk) niet meer geldig is. Na even zoeken heb ik de volgende melding gevonden om het op te zoeken en dat is chrome://plugins

Ik zet hieronder even wat ik via die optie te zien krijg. Ik weet verder niet of hier iets mis mee is en of daar wat aangepast moet worden. Zover gaat mijn kennis niet. Ik krijg het alleen op de volgend manier hieronder. Ik krijg het niet voor elkaar om de precieze afbeelding hieronder neer te zetten.Konhet alleen als PDF op mijn computer opslaan maar kan het document niet in photobucket uploaden.

Plug-ins 0" jstcache="2" style="font-weight: bold;">(4)Uitschakelen
    0" jstcache="22" style="vertical-align: top;">
    MIME-typen:
    MIME-typeBeschrijvingBestandsextensies
    application/x-ppapi-widevine-cdmWidevine Content Decryption Module 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .
    Uitschakelen Mag altijd worden uitgevoerd

Native Client
    Naam:Native Client
    Versie:
    Locatie:C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\49.0.2623.112\internal-nacl-plugin
    Type:PPAPI (in-process)
    MIME-typen:
    application/x-naclNative Client Executable 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .
    application/x-pnaclPortable Native Client Executable 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .
    Adobe Flash Player - Versie: 21.0.0.216
    Shockwave Flash 21.0 r0
    Naam:Shockwave Flash
    Beschrijving:Shockwave Flash 21.0 r0
    Versie:21.0.0.216
    Locatie:C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\PepperFlash\21.0.0.216\pepflashplayer.dll
    Type:PPAPI (out-of-process)
    MIME-typen:
    application/x-shockwave-flashShockwave Flash 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .swf
    application/futuresplashShockwave Flash 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .spl
    Chrome PDF Viewer 1" jscontent="'(' + plugin_files.length +' files)'" jstcache="10">(2 files)
    Naam:Chrome PDF Viewer
    Versie:
    Locatie:chrome-extension://mhjfbmdgcfjbbpaeojofohoefgiehjai/
    Type:BROWSERPLUG-IN
    MIME-typen:
    application/pdf 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .pdf
    Naam:Chrome PDF Viewer
    Beschrijving:Portable Document Format
    Versie:
    Type:PPAPI (out-of-process)
    MIME-typen:
    application/x-google-chrome-pdfPortable Document Format 0" class="hlisting" jstcache="30">
    .pdf

Gisteren voor ik naar bed ging had ik wel weer gewoon beeld in Chrome net als vandaag. Kan het met bovenstaande dan ook dat je dit opeens krijgt en maar af en toe en niet constant?

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik leg je vraag even bij Ron neer, aangezien die meer van de technische dingen is.

-doppie- vindt dit leuk.
  5. fairie

Is goed hoor Klaartjuh. Ik kan vandaag gewoon weer spelen en anders heb ik Firefox nog. Speel wel liever in Chrome en zoals ik hierboven al heb aangegeven is dit pas de 2e keer dat ik het heb gehad (De 1e keer iets van 2 weken terug). Dan wacht ik even af of Ron weet waar het aan ligt ondanks dat ik het pas 2x heb gehad en verder niet en hoe ik dit dan eventueel kan oplossen.

6. fairie

Sorry voor de dubbelpost maar ik weet niet hoe jullie anders mijn berichtje weer te zien krijgen. Via bewerk blijft hij gewoon op de plek staan waar hij stond.

Weet Ron al iets meer of is mijn vraag ondergesneeuwd en daardoor vergeten? Ik heb het na die tijd ook nog 1x gehad maar gelukkig na verversen toen wel weer terug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.