legaliteit van forum topics

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 9 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerk-knop als je nog iets wil toevoegen.
    ik vond het handig als er ook een topic in de vragen kwam waar je kan vragen of het mag om een topic op het forum te (her)openen. ik had namelijk zelf een paar dingen waarvan ik niet weet waarom ze zijn verwijderd en ik dus wil weten of ik ze mag heropenen en zo niet waarom niet.

in het update en ideenpool had ik een redelijk goed topic gemaakt en dat werd direct na 10 a 20 minuten geslot en een paar dagen later verwijdered.

dat was het topic misterieuze baha-stallen

mag ik deze heropenen? en zo nee waarom was hij dan zo vroeg weg

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als eerste welkom terug en dan ook nu maar verzoek ik je weer dringend om de forumetiquette en forum FAQ te lezen voordat je in het rond gaat posten.

Ik wil nu wel extra benadrukken wat in ieder geval niet is toegestaan.

- op forum wordt NIET over bans gesproken, als je er vragen over hebt of iets over wil melden kan je dat via support doen. Hier op forum verwijderen we die reacties en als je er op doorgaat kan het je weer een ban opleveren.
    - dubbelposten is niet toegestaan, dubbelpost is een reactie direct na je eigen reactie plaatsen. Je kan op de bewerk-knop klikken als je nog wat wil toevoegen.
    - spammen is niet toegestaan, dus zomaar aan één stuk door draadjes open maken. Op heel veel plaatsen over hetzelfde hebben staan wij niet toe.

Betreft je vraag, ik kijk nog even naar dat draadje en kom er zo weer op terug. Maar omdat ik zie dat je al weer druk bezig bent op forum wou ik je dit eerst meegeven.

edit

ik heb gekeken en nee die mag je niet weer openen, ik zal hier dezelfde boodschap plaatsen waarmee mijn collega toen je draadje heeft gesloten:

U heeft een nieuw idee:

Kijk dan in de bestaande threads om te zien of uw idee al eerder is gepost.
    (wij zullen oude / herhaalde ideeën sluiten / verwijderen)

Posten van ideeën:
    - Probeer het maken van uw idee zo duidelijk mogelijk te doen.
    - Voor een event, waar zal het zijn, kosten, quests, hoe lang het duurt, voor + tegens etc.
    - Voor een nieuwe functie: waarom is het nodig in het spel, en hoe zullen de game ontwikkelaar en de spelers profiteren van deze vernieuwing?
    - Maak de titel van je post over wat uw idee is, hierdoor zullen meer mensen die geïnteresseerd zijn het lezen.
    - Geen dubbele of driedubbele post, is tegen de forum regels. (Als je iets wilt toevoegen en/of wijzigen in je idee, bewerken dan uw eerste bericht)
    - Enquête in deze sectie zijn niet toegestaan en worden zonder waarschuwing verwijderd.
    - Ideeën met veel spam en het krijgen van een negatief karakter zullen worden gesloten .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.