leeghalen staak

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Butsmuts, 3 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Goede morgen,

    misschien heel raar idee hoor, maar ik kan huisdier veld makkelijk leeghalen.
    Alle 5 de sieritem velden zijn makkelijk leeg te halen, maar nu wil ik ter voorbereiding van het ruil & kado event, de staak leeg halen, en moet alle 186 wolkenrijen 1 voor 1 na lopen om te kijken wat er af kan en wat niet. ( rij specifieke/vrije items)

    Kan daar niet ook een soort wis optie komen?
    Ik denk dan aan 1 voor alles wissen, 1 voor alle rijen wissen die klaar zijn en 1 voor wissen alle niet wolkenrij specifieke items.( de vrije items)

    of ben ik de enige die er tegen aanloopt?
     
  2. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik haal eerlijk gezegd de wolkenrijen nooit leeg nadat ik ze heb geplaatst, tenzij ik een sier item van bommels maandelijkse sieritems nodig heb als eindelijk de wolkenrij daarvan beschikbaar komt en ik de daarvoor benodigde sier items inmiddels op wolkenrijen heb geplaatst. Een zoekfunctie voor sier items zou wat mij betreft wel handig zijn.
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    precies, voor iets van Bommel, maar ik "dump" ook wel eens items op de staak die gevraagd worden bij een ruil event.
    Omdat er dus geen zoekfunctie is die laat zien waar je wat hebt staan, haal ik wel eens de staak leeg( sieritem velden zelf 2x per jaar voor de zelfde reden) En dan probeer ik met ruilen zelf dingen te vergaren of gewoon mensen blij te maken.

    En als ik weer ga vullen, gaan eerst de laagste item er weer op, en dat levert een ander wel bekend probleem op:p
     
  4. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik plaats de seizoenssouvenirs en de cadeaus van bommel op een veld voor sieritems om ze daar te stallen tot de wolkenrijen voor die items bestaan, anders plaats ik ze per ongeluk op een wolkenrij of (nog onhandiger) ruil ik ze zonder dat ik het door heb bij een ruilevent. Ik ben het met je eens dat kunnen zoeken op de naam van een item het makkelijker zou maken, maar tot die tijd is het parkeren van bepaalde items op bijvoorbeeld het schateiland de beste oplossing voor dit probleem.
     
    LucieSchreurs, Eefke!, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier net de wolken leeg gehad
    En weer een lijst gemaakt waar ook de waarde in staat zodat ik inderdaad alle lage erop kon zetten
    En ook de hoogste op de siertuinen
     
    SwissRatte, Butsmuts en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Maak jij de lijst met printscreen of met excel( en overtypen)?