Langzaam laden

Discussie in 'Help archief' gestart door idaas, 30 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. idaas

    idaas Forumleerling

    Het laden duurt erg lang vandaag. Hebben er meer last van of ligt het aan mij.
    Vriendin speelt het spel ook en die zegt ook dat het allemaal erg langzaam gaat.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb je de (onder staande) linken ook al bekeken, want daar hebben ze het over hetzelfde (muv. andere benaming) probleem namelijk?

    https://board-nl.farmerama.com/threads/bloemetje-draaien.36836/#post-754848

    https://board-nl.farmerama.com/threads/problemen-spel-30-augustus-2020.36840/#post-754860

    Let wel: Het is geen verwijd naar jouw of die vriendin, maar als (goed bedoelde) TIP.
     
    Laatste bewerkt: 30 Augustus 2020
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  4. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ik vind het dan toch wel vreemd, ik speel meerdere spellen van bp en die hebben het allemaal.
    Terwijl ik verder geen internet problemen heb.
    Is het mogelijk dat internet selecteert op bijv spellen van BP.
    Is een vraag hé, want ik weet echt niet of dat wel of niet kan.
    Kom zelfs iet op de andere formen, dus kan daar geen navraag doen.
    Normaal heb ik het nooit over andere spellen, maar valt op dat ze alleen van bp zijn dus dezelfde onderneming
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja ik snap er ook nix van maar mijn dag en van al mijn accounts is naar de ........... heel jammer kan nix


    P.S ook had ik gevraagd als je klaar bent met de ontsnapping kan je dan verder voor muntjes maar nog geen antwoord?
    Maar alles doet het behalve farm Gamepoint wel geen probleem waar ligt het dan aan
    Gr Tineke

    PS ook het spelletje de ontsnapping werkt niet

    Allemaal lege velden bloemetje :cry::cry:
     
  6. breston18

    breston18 Forumkenner

    Klopt kan niets lossen of zo, ben er nu in zie dat alles klaar is , maar dat is het ook wel.
    O ja kan wel kopen als ik wil, nou dat dan ook maar niet
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan snap ik er ook niks meer van , want kan gewoon alles doen van veld naar veld , spelletje
    spelen alles werkt.Misschien een idee om de modem van de provider te resetten.
    Kan ook nog wel eens helpen.
     
  8. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    ik kan steeds het spel niet in. of als ik er al inzit doet de markt het niet. vandaag griezel veld open maar ben er nog niet in kunnen komen :cry:
     
  9. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    o_Ok ik heb normaal verbinding, ik kan alles krijgen behalve het spel. het spel loopt steeds vast maar ligt niet aan mijn verbinding. Vind het zo jammer voor Volle maan, ik kan nu nog oogsten, morgen ben ik weer aan het werk:cry:.
    Volgens mij gaat het nu weer goed.
     
  10. breston18

    breston18 Forumkenner

    Dat is/was bij mij ook, nu net kunnen lossen maar zodra ik het rad aan raak dag spel
    en, tot het weer weg valt, want dat gebeurt steeds tussen door
    niet leuk om zo te moeten spelen
    ook bij mij doet de rest alles goed
     
  11. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Vanaf rond 13:00 tot ong 16:30 had ik er last van, maar is gelukkig nu weer goed en kan weer oogsten;). Succes Allemaal
    Poppenoogjes komt u maarxD
     
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nou selecteren op BP uiteraard niet maar kan best dat BP gebruik maakt van bepaalde services die ook hinder hebben van die storing en dat het daarom wat meer is opgevallen bij deze spellen. Het was niet specifiek iets wat in Nederland speelde maar ook in andere landen, vandaar ook dat het wel uitgebreid is onderzocht.
    Maar ik merkte hier ook wel dat ik naast Farmerama ook andere dingen even niet kon wat los staat van BP.
     
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Gelukkig nu weer goed hoor bedankt Klaartje gr Tineke
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  14. breston18

    breston18 Forumkenner

    Sinds gisteren middag rond 5 uur alles bij alle spellen opgelost, blijf het vreemd vinden, maar gelukkig werkt het weer.
     
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ziggo had storing
     
    -doppie- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.