land

Discussion in 'Help archief' started by roosnicole, Jan 17, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roosnicole

roosnicole Gelegenheidsauteur

het zou fijn zijn moesten we nog een veld bij krijgen heb bijna geen plaats mee ofwel moet ik stallen zetten of wel zaaien maar beide is bijna onmogelijk hebben zoveel dat 5 velden veel te weinig zijn hopelijk doen jullie makers van farmerama er iets mee
    groetjes roosnicole

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, je moet keuzes maken. Dat maakt het juist wel leuk.
    Zou (geen idee) wel 10 boerderijtjes of veel meer kunnen vullen met de voorraad stallen en bomen, en dan nog gewassen zaaien.
    Nog meer land zou het probleem niet oplossen, je blijft tekort komen.

Leo.netten and -Coco1968- like this.
  3. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik heb zo veel bomen en stallen (en de nodige upgrades en werkstallen) in mijn huis staan dat ik echt wel meer dan 1 extra veld nodig heb om alles te kunnen plaatsen :). Het is nu echt een keus maken wat je neerzet. Ik hou mijn quests als leidraad en kies daarin wat ik af wil maken en wat ik dan nodig heb. En als ik er mee klaar ben gaat het van het land en dan plaats ik wat ik nodig heb voor mijn volgende quest, etc.

Thread Status:
Not open for further replies.