Kuikenschool

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb me al jaren geleden aangemeld als mentor, maar als ik naar de kuikenschool in het woonhuis ga, staat daar nog steeds:
    Bedankt voor je aanmelding als mentor. Het mentorsysteem zal zo snel mogelijk voor jou worden vrijgegeven.....
    Na zoveel jaar denk ik niet dat dit nog gaat veranderen, dus heb me er ondertussen maar bij neergelegd dat ik geen mentor zal worden.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Sedert kort ben ik na jaren wachten mentor geworden. Hoera!
    Inmiddels drie kuikens rijker die totaal geen boe of bah geven.
    Heeft dit dan nog wel zin ? Behalve dan dat je die beginnelingen voldstouwt met extra cadeautjes.

Sintra98 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Er staat hier ergens anders in het topic dat je als je al zo lang wacht contact op moet nemen met support, zij kunnen je dan verder helpen.

Fladdertje7 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ok, bedankt. Dan ga ik dat van de week eens proberen.

Fladdertje7 en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. Fladdertje7

Fladdertje7 Forummeester

o_Ok al maanden en maanden geleden aangemeld voor mentor....maar helaas is er nog geen kuikentje aan komen fladderen.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.