Kuikenschool

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Maanden geleden heb ik mij aangemeld als mentor in de kuikenschool. Dit staat er echter nog steeds. Wat gaat er mis? Hoe kan ik mentor worden?

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Er worden gewoon maar nauwelijks spelers nog mentor .Vandaar dat een speler zoals ik in level 106 kan zitten zonder dat hij / zij mentor is. Ik heb me al jaren geleden oogegeven maar de kuikenschool gebeurt niets meer mee

blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Oké is vergane glorie dus. Oud stuk dat niet meer gebruikt wordt in het spel?

blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. -Eitje-

-Eitje- Forumleerling

Ik had dezelfde boodschap en heb dat via het contactformulier gemeld. Ongeveer 5 minuten later is het systeem vrijgegeven voor me en ben ik mentor geworden. Het is het proberen waard!

5. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

ik sta ook al een hele tijd in de wacht.. geen idee hoelang.. ik gok al wel langer dan een jaar..

blackscorpion64, Sintra98 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Heb ook >1 jr in de wacht gestaan maar uiteindelijk toch geworden en krijg nu met enige regelmaat nieuwe kuikens. Is volgens mij erg random.

Sintra98, blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. cheers7

cheers7 Doorzetter

Ik heb mijn klas continue vol. Stel je er niet te veel van voor. De meesten haken al af voor ze level 10 bereikt hebben.

Sintra98, blackscorpion64 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb maar 3 van de 5 kuikens waarvan maar 1 spelend

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik heb mijn eigen ook al heel lang geleden opgegeven, vanaf dag 1 dat de kuikenschool werd opgericht, ik zit nu in level 99 en nog nooit mentor geweest.
    En heel eerlijk hoeft het voor mij ook niet meer, sommige hebben de ene kuiken na de andere en sommige hebben nooit een kuiken.
    Ik ben er klaar mee voor mij hoeft het niet meer, niet meer na zoveel jaar!

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Let wel op!
    Ergens halverwege 2015 heeft men alle aanmeldingen gereset omdat het spel er op vastliep.
    Wie niet al mentor was moest (moet) zich opnieuw aanmelden.
    Als je na aanmelding blijft hangen op het scherm dat ddd hierboven toont kun je een ticket aan support sturen.

Sintra98, blackscorpion64 en mamiagk vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik had de moed ook al opgegeven maar sinds 4 dagen mijn 1e kuiken gekregen.:inlove:
    Ik speel sinds 2010 en ben ook level 99

farmermikkie, Sintra98 en simmeke54 vinden dit leuk.
  12. stroopje1

stroopje1 Actieve auteur

Hoe bepaal je of het is "blijven hangen" of dat je gewoon nog even moet wachten?
    Zit daar een bepaald tijdsbestek aan?

Gr Stroopje

blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Zo wie zo moet je minimaal level 40 zijn geweest om mentor te kunnen worden,
    verder moet je ook al langer spelen omdat je dan pas het spel kan overzien,
    met alle ins en outs Ik ben inmiddels mentor status 5 dat is de hoogste status.
    En heb op dit moment 1 spelend kuiken. Ik zou 5 kuikens kunnen hebben,
    maar heb er 2, waarvan 1 spelend kuiken. Soms krijg ik kuikens met rode thermometers.
    Daar besteed ik geen aandacht meer aan, wel moet je 3 dagen wachten
    voor je dat kuiken weer verwijderen kan.

blackscorpion64 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  14. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Er worden zoals hierboven genoemd inderdaad random spelers toegevoegd aan het mentorsysteem en mondjesmaat. De één kan dus vrij snel mentor worden en voor de ander duurt het heel lang.
    Zie ook het bericht van Ron hierboven voor mensen die zich al langer geleden hebben aangemeld.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

ik heb nog nooit een kuiken gekregen.

16. Sintra98

Ben je wel al mentor geworden?

17. farro

farro Forumkenner

Heb hier hetzelfde probleem wat de kuikenschool betreft. Ik heb ondertussen een ticket gestuurd naar support en nu maar afwachten wat er volgt.

Ik heb binnen de +/- 2 uur een positief antwoord ontvangen op mijn vraag van mentor. Nogmaals bedankt voor het support-team en ook aan de team dat dit forum onderhoud 24/7.

Laatste bewerkt: 19 Mei 2017
  18. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Nee, mentor worden lukt nog steeds niet.

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Sintra98

Als je geen mentor bent kun je dus geen kuikens krijgen als jij je al voor 2015 hebt aangemeld
    Mag je een berichtje naar Support sturen, maar dat is geen garantie dat je meteen al mentor kan worden

20. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

ik ben al heel lang mentor maar de laatste paar maanden krijg ik geen kuikens meer. en de kuikens die er voor kreeg stonden al in t rood toen ik ze kreeg. weet dus ook niet of ik nog kuikens krijg

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.