kuikenschool

Discussie in 'Help archief' gestart door meggy1960, 28 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

de punten inde kuikenschool voor de mentor worden niet bijgeteld ... bug of zo ???

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Heb ook al een tijdje het idee dat de punten telling niet klopt

3. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik kwam er achter door dat mijn extra buurtje weg is en ik al 3 dgn. op 112 puntjes sta en dat terwijl ik elke dag van een kuiken gewoon mijn dienstpuntjes krijg

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In 3 dagen heb je nog geen 5 mentorpunten erbij, die dienstpunten komen in een aparte meter van 50 punten, als die vol is heb je pas 5 mentorpunten erbij.
    Dus wanneer er geen kuikens level up gaan, gaat het heel langzaam met de mentorpunten.
    Per dag per kuiken 5 dienstenpunten voor het sturen van een cadeautje, het sturen van een berichtje en het krijgen van een kistje dienstenpunten is maximaal 15 dienstenpunten per dag, dus ruim 3 dagen voordat je deze meter kunt legen.

5. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

thnx coco voor je antwoord....

-Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.