kuikens

Discussie in 'Help archief' gestart door truus1949, 22 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1949

truus1949 Forum prof

hallo is er bij de kuikens wat veranderd kan geen bommel meer krijgen heb alleen het kippetje geluk nog

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Ik snap even je vraagstelling niet ??

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb eerst ook zitten kijken wat truus kon bedoelen. Ik heb op dit moment ook 2 kippetjes geluk, terwijl er meestal ook een andere bijzit, maar die heet geen bommel maar max mompelman. en ik heb wel vaker 2 kippetjes geluk gehad.
    (betreft de superbuur)

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik denk dat ze bedoelt, dat ze vandaag haar cadeautje van bommel niet heft gekregen, maar alleen het cadeau van haar kippetje geluk.

5. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb gelijk even gekeken maar heb ze allemaal niet meer? Wel fokdieren enz, maar max is weg. Kippetje zegt me helemaal niets, nooit gezien.

Zie nu dat het de superbuur is, nog nooit aangeklikt. Zal eens proberen.

6. truus1949

truus1949 Forum prof

klopt ik bedoelde de max mompelman bij de kuikens die kan je dan krijgen met de 150 punten

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je die gekocht hebt duurt het een week voor hij weer in de lijst komt te staan met cadeau`s die je kan kopen van de kuikenpunten. Dus misschien is het te kort terug dat je een superbuur hebt gekocht.

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, je kunt niet kiezen of je kippetje geluk krijgt of max mompelman. Zoals je aangeeft duurt het een week voordat je eentje bij krijgt, en na 2 weken is de eerste weg.
    Soms heb ik 2x max mompelman staan, en soms 2x kippetje geluk. En truus heeft net als mij op dit moment dus alleen maar kippetjes geluk.

9. truus1949

truus1949 Forum prof

oke dan weet ik dat er ergens een fout zit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.