kuiken toewijzing

Discussie in 'Overig archief' gestart door Paddington28b, 24 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Even een ervaring van een actief kuiken... ;)

Helaas heb ik pech gehad in het begin met mentors... de eerste gaf weinig tot geen respons... heb ik dus maar verlaten. De tweede wist niets van mentoren af en was opeens verdwenen... De derde mentor heb ik echt wat aan gehad, maar heb ik dus maar korte tijd profijt van gehad!

Dus het ligt niet alleen maar aan de kuikens... er zijn ook kuikens die heel graag willen en dan de pech hebben dat ze een mentor krijgen die zich ooit eens heeft opgegeven maar niet weet waar die aan begonnen is. :wuerg:

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het ligt ook niet alleen maar aan de kuikens, of alleen maar aan BP.

De kuikenschool is ongeveer 3 jaar geleden in het spel gekomen. De meest ervaren en actieve spelers werden het eerst mentor. Daar kwam iedere maand een groep bij. Tot BP tot de ontdekking kwam dat er teveel mankementen zijn aan de kuikenschool. Waar vooral veel over gemopperd werd was dat rode kuikens van de ene naar de andere speler gingen, en je nooit wist wanneer je een kuiken had dat echt ging spelen. Er werd toen een mentorstop ingevoerd van ongeveer 2 jaar. De spelers die mentor waren kregen wel kuikens, spelers die geen mentor waren hebben daar hard over gemopperd. Sommige omdat ze graag wilden helpen, veel omdat ze de indruk hadden dat mentoren heel veel extra's kregen die zij nooit zouden hebben. De tijd was voorbij dat je kuikens kreeg die niet speelden, je moest beide ingelogd zijn om aan elkaar gekoppeld te worden.

In september is er iets opgeschoond, teruggezet, of hoe dat maar gezegd moet worden. Nu komen er weer steeds mentoren bij, die ik dat van harte gun. Sommige zijn er blij mee, andere valt het net zo hard tegen als de eerste groep mentoren. De groep mentoren is nu zo groot, dat het afwachten is wanneer je weer een kuiken in het nest krijgt.
    En wat erger is: de niet spelende kuikens zijn terug. Dus iedereen die het spel uitprobeert en denkt niets voor mij, blijft een maand in het systeem. Dat is vervelend voor de mentoren, maar daarmee ook voor spelers zoals jou die wel echt gaan spelen. Want als je als mentor steeds een welkomstbriefje stuurt en nooit antwoord krijgt, is de aardigheid er gauw af en wacht je meer af tot je kuiken iets van zich laat horen.

We hebben het niet voor het kiezen, ik hoop dat je aan je mentor nog steeds een leuke buur hebt. Het lijkt erop dat ik deze herfst voor het eerst kuikens heb gehad die tot level 80 doorspelen en dan misschien ook wel verder.

Snowdrops1 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

En ik blijf erbij zeggen, dat als je al een kuiken krijgt deze alleen een account hebben aangemaakt en dan in level 3 blijven hangen om (zichzelf) cadeaus te geven als er een event is. Verder doen ze er niks mee. Ik heb het zelf ondervonden in het begin dat ik mentor was dat er kuikens kwamen met dezelfde naam alleen een ander getal erachter. Maar goed, we zullen dit dan maar voor lief nemen en hopen dat er ooit een kuiken komt die wel actief is.

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja hoor, Coco! En ik heb ook heel veel aan jullie info op het Forum!

5. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik heb nog goed contact met mijn mentor, die nu mijn buur is... Ik heb het ook niet als ontzettend vervelend ervaren, meer als jammer... Maar heb ontzettend plezier met deze farm om deze helemaal zonder echt geld te spelen. Heb dus ook heel veel aan het Forum!

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het zal vast wel gebeuren. Mijn zoon had een vriendje die steeds zijn wachtwoord vergat en dan maar weer een ander nummer achter zijn naam plakte. Was voor de tijd van de kuikenschool en ook meer uitzondering dan regel. Level 3 ben je net door de tutorial, en moet je het verder zelf maar uitzoeken. Veel spelers zijn op dat moment uitgespeeld.
    Ik ben dit jaar een heel ander spel begonnen van een andere maker, en ook daar gebeurd precies hetzelfde. Een spel opstarten, uitproberen en nooit weer inloggen. De massa, het is een klein percentage dat terugkomt.
    En de kuikenschool heeft als doel dat percentage te vergroten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.