kuiken toewijzing

Discussie in 'Overig archief' gestart door Paddington28b, 24 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Ben een week geleden mentor geworden en mijn kuikens worden uitgebroed. Iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voordat je een kuiken krijgt toegewezen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, voordat er nieuwe mentoren bij kwamen moesten kuikens soms 3 dagen wachten op een mentor.
    In eerste instantie kregen we ook rode kuikens en moesten we een paar uur wachten.
    Ik heb voor mijn laatste 2 kuikens ook ruim een week moeten wachten, maar het waren geen rode kuikens.
    Dus als dat weer aangepast is, dan kan met het veel grotere aantal mentoren de wachttijd nog wel eens verder oplopen.

3. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

in het begin had ik alleen maar rode kuikens , nu moet ik iets langer wachten , maar het zijn nu wel kuikens die actief zijn

4. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik kreeg zojuist na een aantal dagen wachten een rood kuiken, schiet niet echt op. Heb tot nu toe niet één kuiken gehad die iets deed.
    Ik heb het gevoel dat mensen zich aanmelden om cadeaus te kunnen versturen en vervolgens verder niks met de farm meer doen.
    Leuk is anders.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er zijn heel veel mensen die met een spel beginnen om te kijken wat het is, en het dan toch niet zo leuk vinden.
    En vooral kinderen beginnen iedere week 2 nieuwe spellen. Ik heb kuikens gehad die me vertelden dat ze voor de 3e keer begonnen waren en nog nooit eerder tot level 37 gekomen waren, dus mij bedankten dat ik ze geholpen en gestimuleerd had.
    Ik ben zelf 2x met een extra account begonnen en de 3e ging per ongeluk. Daar speel ik niet echt veel op.
    Zo gaat het ook met 2 andere BP spellen die ik uitgeprobeerd heb. Voordat je het weet heb je onkruid en ben je je buren weer kwijt.
    2 weken geleden een heel ander spel begonnen, en nog geen idee of ik het blijf spelen. Voorlopig is het leuk.

6. boeriep

boeriep Levende forumlegende

ik ben allang mentor maar krijg sinds enkele weken geen nieuwe kuikens meer.

7. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Dat komt natuurlijk omdat de laatste 2 maanden iedere keer mentoren toe gelaten worden, nu zijn de kuikens op.
    O ja, op die rode die in level 2 of 3 al stoppen na dan. xD

8. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik heb mijn eigen gelijk aangemeld om mentor te worden, tot op heden nog geen een keer een kuiken gehad, terwijl sommige achter elkaar kuikens krijgt!
    Ik denk dat ik het nu niet eens meer wil, want als je schijnbaar niet in het rad zit, dan zit je ernaast!!
    Helaas pindakaas, En ik hoor ook dat het bij lange na ook niet zo heel leuk is!

9. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

heb op t moment maar 1 kuiken die in level 32 zit. nu ook alweer bijna 2weken te wachten op nieuwe daarvoor ook altijd kuikens in t rood maar zelden 1 die speelt. waardeloos heb je 5kuikens die allemaal in t rood staan. ben benieuwd of t beter wordt.

10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind het wel leuk en ik heb slechts 2 kuikens waarvan er maar 1 speelt de ander is bijna dood en zal dood gaan,
    thermometer is al hardop weg naar rood
    Ik heb inmiddels wel mentorstatus level 2 bereikt

11. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Lang gewacht maar vandaag dan toch mijn eerste kuiken gekregen. Ik vind het superleuk en hopelijk geeft hij of zij het niet te snel op.

-Coco1968- en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb me toen het de eerst keer mogelijk was al aangemeld als mentor. Nooit wat op gehoord. Een maand geleden toch een keer gekeken in het woonhuis, stond ik niet meer aangemeld :(. Dus toen opnieuw gedaan, nu maar afwachten :music:

13. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Sta als mentor al JAREN in de wacht en nog NOOIT een kuiken gehad. o_Ok al opnieuw aangemeld lang geleden maar noppes.

14. aubry47

aubry47 Forumkoning

Dat heb ik precies hetzelfde, ook al heel lang geleden aangemeld als mentor. Toevallig in het woonhuis gaan kijken en gezien dat ik me opnieuw kon aanmelden. Dat heb ik gedaan. Hopelijk telt de eerste periode ook mee en komen we niet onderaan de lijst te staan, ben benieuwd.

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Een maand, ik heb 2 of 3 jaar gewacht en krijg nu geen of rode kuikens, jij hebt dus nog niets te mopperen lijkt mij.

snietje1 vindt dit leuk.
  16. boeriep

ik vraag me af waarom we geen nieuwe kuiken's meer krijgen, ik krijg al een paar weken geen nieuw kuiken meer weet iemand hoe dit kan?

17. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Mss teveel mentoren? o_O

18. boeriep

ja misschien wel maar helemaal geen kuiken's.

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De kuikens die ik krijg spelen niet dus wat mij betreft mis je er niet veel aan.;)

20. jmbulrich

jmbulrich Forumleerling

Dat is helaas ook mijn ervaring.
    Wanneer je dan eindelijk een nieuw kuiken krijgt zijn het alleen maar kuikens met rode thermometers.
    Andere stuur ik een berichtje dat we elkaar en kado kunnen geven via de kuikenschool.
    Iedere ochtend stuur ik dan een kado, maar ontvang nooit iets terug.
    o_Ok op mijn berichtjes wordt niet gereageerd.
    Ik had me van de kuikenschool iets heel anders en leukers voorgesteld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.