Kuiken non-stop online, maar geen EP verder

Discussie in 'Help archief' gestart door Sillie76, 31 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sillie76

Sillie76 Forumleerling

Hoi, weet iemand hoe dit kan? Ik heb sinds een dag of drie een nieuw kuiken. Blij dat deze online was, want de meesten zijn meteen al rood. Echter lijkt deze al die tijd al online, maar schiet geen EP in zijn/haar level op. Volgens mij kun je nooit 72 uur actief zijn zonder iets te doen, toch?

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Heb je zelf 72 uur naar de thermometer van je kuiken zitten kijken?
    Want anders weet je niet of het kuiken niet per ongeluk steeds op dezelfde momenten online was.
    Een kuiken dat pas begint en het ook op het gemakje doet levelt niet zo snel.
    Dat kan per level best wel weken duren.
    De thermometer zakt niet als de speler op een dag meerdere dingen doet, zaaien, oogsten, handelen op de markt, cadeautjes geven.

En als de thermometer wel zakt dan duurt het 21 dagen voor die rood wordt.

Misschien kun je beter de speler zelf benaderen met de vraag of je iets voor haar/hem kan betekenen dan op het forum argwaan uiten.
    Het kan ook zijn dat je kuiken de werking van de duifjes nog niet heeft ontdekt en dus niet reageert.
    De truc van mentor zijn is juist om niet verwachtingen bij het kuiken te leggen, maar er te zijn als het kuiken vragen heeft. Bescheiden. op de achtergrond, altijd bereid te helpen.

Zou het zo zijn dat je de speler verdenkt van vals spel, dan is de enige weg om support aan te schrijven. Maar ik heb niet de indruk dat je dat bedoelde.

3. Sillie76

Sillie76 Forumleerling

Hoi Ron, argwaan uiten? Nee, hoor, was gewoon een vraag/nieuwsgierigheid. Nu staat deze namelijk nog steeds op level 4, 1549 EP, waar deze ook bij mij als kuiken mee begonnen is. Desalniettemin is mijn vraag deels wel beantwoord en rest mij verder een ieder nog een fijne voortzetting van de avond te wensen en uiteraard een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2019!

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.