kristelwatervallen

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 24 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goede morgen

ik heb 2 velden open met bananen. de overige moeten met munten (2), die heb ik nog lang niet genoeg. en die overige 3 moten met kristelwatervallen guest leveren. dat is bijna onmogelijk! je moet zoveel leveren en dan ben je er nog niet want dan komt nog level 2 en dan 3 en 4 en 5! en je moet steeds meer leveren, jammer bijna onbereikbaar. heeft iemand tips?

groetjes
    Tafeltennisster79

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Als je aan de questen begint, dan zou ik alleen de zilveren (eerste) opdracht voltooien t/m de laatste opdracht. Die in z'n geheel spelen, dan krijg je bij de laatste opdracht vanzelf een nieuw speelveld vrij.

Zo heb ik het in ieder geval gedaan en ja bent er wel even mee bezig . Het kost wel wat (boom) vruchten en gewassen, maar uiteindelijk krijg meer Baha velden.

S6.

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  3. dankjewel voor de tips!

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Graag gedaan.

Even kleine opmerking op de uitleg bij m'n vorige reactie; Je hoeft maar 1 keer per opdracht in te leveren en bij de laatste opdracht komt de volgende kristalwatervallen quest ook vrij.

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.