Kristalwatervallengebied

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 14 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Hallo, Ik wil straks voor farmmunten in shop-o-rama kristalwatergebied kopen.
    Er staat 1 voor 400 en 1 voor 600 farmunten en er staat bij allebei kristalwatergebied.
    ik neem aan dat je voor 600 iets groter krijgt dan 400, ik kan het namelijk nergens vinden en heb ook al met zoekopdrachten gekeken.
    Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dat zit?

Bvd.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

ZoneKwartakkertjes
    122
    228
    329
    429
    524
    624
    Totaal156

Komt uit: https://board-nl.farmerama.com/threads/kristalwatervallen-nieuw-speelveld-bahamarama.26467/

Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Dankje dat had ik even gemist.
    Dus als ik het goed begrijp gaat het op volgorde zone 1,2,3,4,5,6 en kan dan beter beginnen met 400 farmmunten. Ik dacht des te meer farmmunten des te groter gebied maar dat is dus niet zo.:D Thx again

Cornelly52, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb geen idee welke zone bij 400 of 600 munten hoort. Maar die van 400 farmmunten is altijd beter dan die van 600.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Volgens mij worden de zones gewoon in een vaste volgorde (van links naar rechts en van boven naar beneden) geopend, ongeacht de manier waarop je ze verkrijgt. Ik zou dus inderdaad gewoon die van 400 kopen en die laatste een keer doen als de nublons langs zijn geweest.

Roadrunner14 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.