Krabben voer

Discussie in 'Help archief' gestart door arwen1974, 8 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Hi,

    Ik ben een poosje er tussenuit geweest, maar ben weer terug.
    Ik wil net krab voer maken maar staat opeens een slotje op met de tekst: Open level 10. Volgens mij ben ik allangggg geen level 10 meer :eek:
    Hoe krijg ik de optie om krab voer te maken weer terug?

    Mvg
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je de krab al vrijgespeeld in de apentempel? Er zijn tussendoor wat veranderingen geweest. Je kunt nu ook de Notenkraker fabriek bouwen in de werkplaats.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  3. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Ik heb de krab altijd gehad, heb ook 2 stallen al heel lang draaien. Maar nee die notenkraker zegt me niks... dus daar eens naar kijken :)
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je na de verandering in september al de krab op je veld had staan dan kon je deze nog gewoon met het voer dat je in voorraad had blijven voeren. Wil je nieuw voer maken dan zal je toch echt het standbeeld in de tempel er voor vrij moeten spelen. Voordeel is wel dat je nu ook voor bd of tg (voor de oranje) stallen er bij dan kan kopen.

    zie: https://board-nl.farmerama.com/thre...2-september-14-00-uur-2020.36846/#post-755379
     
  5. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Geen leuke verandering dan :( Maar goed, dan haal ik hem straks maar van me veld af, want heb geen voer meer dus kan ik er niks mee. En niet genoeg bananen om hem vrij te kopen :cry:
    Thnxs voor de link waar ik het terug kon vinden wat er is gebeurd Thea
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoeveel gouden bananen heb je nog nodig?
    kan ik je producten sturen om sneller te levellen.
    vraag maar aan
    -matthias1952-
     
  7. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Ik moet nog 15 bananen hebben voordat ik hem kan opengooien. Top dat je aanbied om te helpen Matthias.

    Met hulp van Matthias en met duiten in de quests te gooien is het me gelukt om de krab vrij te spelen.

    Van mij mag hier een slotje op.
     
    Laatste bewerkt: 14 Juli 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.