Kortingsjacht

Discussie in 'Help archief' gestart door Kabouter_1, 30 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Hoi, Hoe kan het dat er zoveel verschillende bedragen om gaan in de kortingsjacht?

De jacht is nog maar net begonnen en ik zou al 45 euro moeten betalen voor het pakket, mijn lief ook, een van mijn medeboerinnen slechts 22,50 en op mijn kleine boerderij zou ik maar 20 euro hoeven te betalen.

OIp mijn boerderij heb ik vorige keer de aanbieding al in het begin gekocht, bij de andere boerderijen niet.. Mijn medeboerin heeft de aanbieding vorige keer ook gelijk met mij gekocht en kan het ni weer voor 22,50 kopen dus.. Ik koop 750 tg voor 24,50 dus ik vidn dit echt veel en veel te duur

meggy1960 vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Vanaf dat je inlogd na 18 uur gaat de tijd van de kortingsjacht aanbieding lopen. Elke 5 minuten word de aanbieding duurder. Je bent dus denk ik ingelogd op je boerderij om te oogsten en hebt de aanbieding niet gezien en toen je wel de aanbieding zag was er al tijd verlopen en was het dus duurder geworden. Op je kleine boerderij logde je dus voor de 1e keer na 18 uur in.

3. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Beetje wazig.. Ik heb om 21,48 gaan inloggen op mijn boerderijen.. Bij mij stond hij toen al op het maximale bedrag, mijn mijn buur stond hij op dat moment op een andere grote boerderij op 27,50 en op mijn kleine boerderij 20,,50... Dus dat is geen goede reden waarom de aanbieding meteen al op het maximale bedrag kwam te staan.. Maar oke.. Ik heb deze ronde dus overgeslagen, het is geen verplichting om te kopen. Er zal wel een bedoeling achter zitten die ik even niet zie 8)

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als het om dit account gaat dan gaat het voor jou wel op dat je om 18:00 uur al ingelogd was en zodoende was deze aanbieding direct al geactiveerd dat de tijd ging lopen.
    Als je ticket naar support stuurt kan ik exact met je delen op welke tijden je bent ingelogd en uitgelogd in het spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.