Kortingsdag!

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 12 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goede avond,

Het viel mij aan het eind van de middag al op, maar nu na het eten ook weer, wordt de kortingsdag niet vermeld in het klokje (linksboven in speelveld.)

Als ik dan ook nog bij de fokmodel een aantal fokken wil gaan gebruiken dan wordt er dus ook 2x supervoer ervoor gerekend en niet 1x supervoer (war je zou verwachten. Terwijl zowel hier op het forum als mede op de nieuwspagina de kortingsdag wel worden vermeld.

Ik speel op dit moment via Unity en ja de cookie's, geschiedenis en cache zijn zonet nog op geruimd.

2. vinc05

vinc05 Forum freak

3. vanDijk1970

4. vinc05

vinc05 Forum freak

5. harriejose

harriejose Forum freak

Ik ben de hele dag al lekker aan het fokken met de speciale kortingsdag.Dat schiet lekker op.Elke keer maar een maal super voer.

janniekwak vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

Ik had hier tot in de loop van de middag ook gewoon voor 1 Supervoer kunnen fokken. Nadat ik even weg was geweest moest er ineens 2 Supervoer geleverd worden voor 1 fok.

Daarom de vraag/opmerking.

@vinc05 Ik had jouw vraag (zie je eerste reactie en link daarin) pas na deze topic plaatsing gezien en gelezen. Laat BP/mods maar beslissen over wel of niet samenvoegen van de topic's.

Laatste bewerkt: 12 December 2020
  7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hier in Zutphen is het al de hele dag kortingsdag hoor.

Ik heb zelfs een roze kip kunnen maken voor weinig xD

8. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En ik heb tot vlak voor 22.00 uur ook voor 1 SV per fok de fokstal vol gegooid:music: Weet niet of het nu nog doorloopt, want ik kan het in mijn fokstal niet meer zien omdat die vol zitxD Maar bij mijn weten loopt de kortingsdag nog door. Ik zit met 22.00 uur in het hoofd omdat dan de Babyboom is afgelopen. Het vol zetten had ik waarschijnlijk op mijn gemak kunnen doen;)

Edit: net even gekeken bij aankondigingen Events en daar staat dat Kortingsdag tot zondagavond 13-12-2020 22.00 uur duurt...

9. vanDijk1970

Borkie vindt dit leuk.
  10. Borkie

Ik neem aan dat je niet probeerde 2 foks klaar te zetten tegelijkertijd? Dus 2 x 1 SV?:oops:
    Heb je later wel gewoon voor 1 SV per fok kunnen fokken?

11. vanDijk1970

Ik zette wel (zoals wel vaker gebeurt ook tijdens kortingsdag) een aantal tegelijk van 1 dier in de fokmotel.
    Als ik die 1 voor 1 in de fokmotel moet neer zetten dan blijf ik aan de gang.:eek:o_O

Hoe verklaar je (als dat al mogelijk is) dan dat er geen melding bij het klokje waar ik het bij de eerste melding.

Borkie vindt dit leuk.
  12. Borkie

OkidokixD

13. vanDijk1970

132 x 1= ?????????????? minuten.:eek:;)

Borkie vindt dit leuk.
  14. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Kortingsdag staat inderdaad niet in het klokje, wel in de aankondiging en bij de nieuwsitems op de boerderij.

Mocht er bij jou nou echt geen 1 supervoer staan bij je fokstallen, dan is het handigst om een ticket naar support te sturen omdat die kunnen kijken of jij inderdaad wel voor 2 supervoer aan het fokken bent.
    Vanaf het forum kunnen wij namelijk niet meekijken.

Een screenshot mag natuurlijk ook altijd.

15. vanDijk1970

Dank voor de reactie.

Ik heb net nadat de test (die van 48 uur) afgelopen was heb ik het via Flash geprobeerd en dan heb ik nergens meer last van.

Mogelijk dus een bug bij Unity.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.