Kopen met geld

Discussie in 'Help archief' gestart door biomechanical, 28 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biomechanical

biomechanical Forumleerling

Hallo,
    Ik heb het probleem dat af en toe ik niets kan kopen met echt geld. Ik had dit probleem al eerder maar dit ging plots weg. De links naar de desbetreffende items werken niet. Ik kan er wel op klikken maar ze doen niets. Kan b.v. geen tulpenguldenbundels kopen of quest bundels. Wat ik wel kan is tulpen guldens kopen met behulp van de slider (tulpen guldens direct kopen). Dit alles is met Chrome en Edge maar met IE11 werkt alles zoals het hoort. Dit probleem is niet constant. Soms is het er soms niet. Er is geen pijl op te trekken. Nu is de oplossing IE11 gebruiken wel te doen maar wat als deze er nu ook mee stopt? Iemand anders hier ook problemen mee? Of een oplossing? Ik heb alles al geprobeerd (cache legen, chrome herinstalleren, al de dingen die je als eerste doet om het op te lossen.

2. WilmaV

WilmaV Forumleerling

Het lijkt erop alsof je de pop-ups in die betreffende browsers dan hebt uitgeschakeld. Zodra je de pop-ups toestaat zou het probleem verholpen moeten zijn ;)

3. biomechanical

biomechanical Forumleerling

Jammer genoeg is dat niet het geval.

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Van Chrome is bekend dat het werkt via een eigen container voor de Flashplayer en deze geeft beperkingen op interactie vanuit Flash. Er zijn meer gevallen bekend waarbij Chrome verbindng met externe sites blokkeert.
    Daarvoor is nog geen oplossng. Het is ook niet bij iedere gebruiker dus er lijkt verband te zijn met de instellingen van Windows 10 en/of met de verbindingssnelheid.

Soortgelijke problemen met Edge ken ik niet, maar dat kan natuurlijk nog komen als het een gevolg is van een bepaalde update.

Ik zal volgende week informeren bij de programmeurs of zij dit herkennen en wellicht nog tips hebben.
    Duitsland houdt een lang weekend dus wordt later in de week.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.