konijnenhok plaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door Boer-j.b19, 21 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boer-j.b19

    Boer-j.b19 Forumleerling

    Hallo ,alle ?

    Ik ben inmiddels leven 7 en kan konijnenhok plaatsen maar wil niet ? Ik heb ruimte gemaakt maar blijft rood aangeven ! hoop dat er iemand kan helpen ?

    Boeren groet : Boer-j.b19
     
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Heb je de lege veldjes waar je op kan zaaien weg gehaald?
    En heb je gekeken of het een konijnenhok is en niet een konijnenhok I geel of iets in die trant
     
  3. Boer-j.b19

    Boer-j.b19 Forumleerling

    Ik heb al een aantal akkers weggehaald , blijft rood aangeven ! dan het niet kan , maar heb het wel gekocht !
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je 2 x 2 akkers weggehaald? Een stal neemt 4 van die kleine akkertjes in beslag, maar in de vorm van 2 x 2 akkertjes.
     
  5. Boer-j.b19

    Boer-j.b19 Forumleerling

    ja heb ik gedaan , dieren fokken pas vanaf level 21 , denk dat dat probleem is ! dat het niet wil plaatsen ! kan dat ?
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Fokken doe je in de speciale fokstal die bovenaan je akker staat. Dat kan het niet zijn.
    Wat al gevraagd is weet je zeker dat het een gewone basisstal is die je wilt plaatsen? Als het een gele is dan lukt het niet want die moet over de basisstal heen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/boern-feitn.4721/#post-15830
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wat staat er bij je konijnenhok in je inventaris die je wil plaatsen ? Ik bedoel hoe heet het Hok ? Je moet altijd eerst de gewone neerzetten, daar kan dan een gele oranje of rode overheen.

    Fokken heeft hier niks mee te maken ...
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik denk dat je per ongeluk een gele upgrade hebt gekocht. Die kun je inderdaad niet zomaar neerzetten, dan moet je eerst een basisstal neerzetten (dat is de goedkoopste) en daar zet je dan de gele upgrade overheen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.