Kom niet in het spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Draakie_28, 27 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Het spel wil vanmorgen niet laden in Unity en ook niet in Client, krijg telkens de melding
    503 Service Temporarily Unavailable

2. .martin37.

.martin37. Gelegenheidsauteur

ik kan ook niet op de velden komen. Alleen in de stad kan je wel komen.

3. johanna1955

johanna1955 Gelegenheidsauteur

Ik ook niet,gisteren ook problemen om in het spel tekomen.Speel het al jaren maar op deze manier is er niet veel meer aan!!

4. .martin37.

.martin37. Gelegenheidsauteur

Kan nu ook niet de bonuscode 11BDAY niet verzilveren

5. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Mijn farmpje draait weer!!

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Er waren rond 6 uur vanmorgen inderdaad problemen om op het spel te komen. Gelukkig waren deze ook weer snel opgelost.

7. joma64

joma64 Forumleerling

4uur niet in kunnen loggen van alle geprobeerd eindelijk werkt het weer had ook melding 503
    Wanneer werkt de knop van Animaties uit weer? pc over verhit elke keer na 4min moet ik uit loggen alles loopt vast.
    gr. Joma64

8. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik kom wel in het spel, maar kan niets doen omdat hij blijft steken bij het laden Van 100%
    Al verschillende keren opnieuw opgestart maar dat helpt ook niet.

Edit;
    Ben op het spel en heb inmiddels mijn werk kunnen doen, maar het spel is erg traag.

Laatste bewerkt: 27 Januari 2021
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier loopt het redelijk goed....alleen moet ik elke ochtend mijn instellingen opnieuw invoeren...dat wil zeggen het scherm staat op 160% ....daar start hij mee op terwijl ik hem dan weer op 120% zet en op opslaan klik tja zou mooi zijn als de instelling dan ook opgeslagen zou worden....op mijn andere lappie gaat het precies andersom daar start alles heel klein op en zet ik alles weer handmatig naar 120% .
    en graag zou ik dat primere wachtwoord er af willen hebben maar ja hoe??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.