koekoeken kwijt

Discussie in 'Overig archief' gestart door BaukeS, 10 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    kan er geen manier komen hoe je van je losse koekoekeieren af kan komen?
    mijn schuur puilt uit van die eiren, wat op zich geen problem is, maar aangezien ik ze er 20x zo snel bij krijg als ik ze gebruik voor het fokken wil ik ze kwijt kunnen. aangezien er weer een koekoek event aan gaat komen vrees ik dat dan mijn schuur uit elkaar knalt van de grote hoeveelheid koekoeken.

    zijn jullie het er mee eens?
     
  2. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Helemaal mee eens, zit al op ruim 15,000 van die dingen.
    Eerst kon je ze kwijt in de veelteelt maar dat kan niet meer.:cry:

    misschien dat we ze in de toekomst zouden in kunnen leveren bij de nubilons of op de trein zetten.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het zijn maar eieren. Al liggen er 100.000, is er ruimte genoeg.
    Ik zou het wel leuk vinden als de eieren voor een paar BD tegenwaarde bij de dieren ingeleverd kunnen worden, zoals de veeteelt.
    Ondertussen heb ik ruim 26.000. Redelijke kans dat het komende week 30.000 worden.
     
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    tja, als koekoek eieren nou lekker waren om op te eten ...
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Dat is een veel gehoorde misvatting, dat het eieren zijn.
    Maar dat is echt niet het geval. Het koekoeksjong heeft net als Calimero destijds nog wel veel eierschaal op en om zich, maar is toch echt een koekoekje.

    Aangaande de grote verzameling die sommigen in de schuur hebben (Ik heb er ook ruim 35 duizend), dat komt omdat spelers bij het eerste koekoek-event massaal klaagden dat deze aan het einde zouden worden omgewisseld voor EP en BD.
    Persoonlijk vond ik het wel een leuk onderdeel van het event dat je elke keer weer ook stallen moest plaatsten om Koekoeks te verzamelen.

    Openstellen voor de beker geef ik weinig kans, dat verstoort de normale gang van zaken te veel. De eerste keer was er een bug die dat wel mogelijk maakte en na uitgebreide discussie hierover heeft gamedesign toen besloten dat dat onwenselijk is.
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het klagen ging om de gefokte koekoeken. Er werd eerst gezegd dat je alle niet ingeleverde koekoeken kwijt was. Dus als de fokstal je verrast had met een extra hoog fokdier, maar je het voorgaande level niet af kon krijgen, was je dat fokdier kwijt. Of als je fokdieren overhield. Kon je toch weer opnieuw beginnen. Die eieren op pootjes heeft niemand over geklaagd.
    Ik weet dat het de eerste keer wel in de veeteeltbeker kon, en dat dit toen zo is besloten. Ik zag het spelbederf niet zo, en zou dat wel graag terug zien voor bijv. 1BD tegenwaarde. o_Ok al heb ik de veeteelt af. Er zijn soms ook andere mogelijkheden om ze in te leveren, en dan heeft het tenminste ergens nut voor.
    Maar als het mogelijk is om te zorgen dat gefokte koekoeken blijven en de koekoeken verdwijnen, zou ik dat wel leuk vinden.
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Internationaal ging het klagen toch echt over alle dieren, ook de gewone Koekoekjes.

    Dat het de eerste keer mogelijk was de koekoeks in de beker te storten was een bug die men na veel interne discussie alleen voor die editie niet heeft gerepareerd. Wel direct aangekondigd dat dit gefixed zou worden voor de tweede uitvoering.
    Zoals ook is geregeld.
     
  8. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    tja kan er dan geen andere uitgeef optie komen bijvoorbeeld een koekoek werkstal waar er 3 per keer in moeten?
     
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb alle gefokte koekoeken nog in mijn inventaris staan ik snap bovenstaande van BoukeS dus niet.
    Mij zitten de koekoeken in ieder geval niet in de weg
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  10. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    het gaat er om dat er meer gewone koekoeken bijkomen dan er gebruikt worden voor het fokken waardoor de schuur erg vol komt te staan met eieren van de koekoek
     
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Mij zitten de koekoeken niet in de weg, dacht ook ze nooit te gebruiken maar (volgens mij ) de 2e quest had weer dingen die interessant waren om te halen. Dus je weet nooit wat de toekomst nog brengt aan koekoekquesten waar je ze wel voor wil gebruiken. Nu hoef je niet perse stallen neer te zetten om er aan te komen omdat je er toch al genoeg hebt.
     
  12. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Mee eens Thea heb tot nu toe nog niet zoveel gedaan met de questen ik heb nu dan ook ruim 48000 koekoeken dus hoef ik er ook geen stallen voor te zetten.Ga nu straks wel aan de gang met quest 2 en zie dan wel hoe ver ik kom met de andere questen,de koekoeken staan mij niet in de weg in de schuur.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  13. Wofrij

    Wofrij Teller

    Mij zitten die koekoeken ook niet in de weg. Wel is het zo dat ik in voor- en najaar altijd heel mijn schuur leeghaal om de boel eens lekker schoon te maken. Daarna gaat alles weer terug de schuur. Heb ik gelijk ook weer idee wat ik allemaal heb. Nadeel van de vele koekoeken is, is dat het erg veel werk gaat worden om deze grote hoop in en uit de schuur te halen. Ruimte is geen probleem, geld is er genoeg dus indien er een verbouwing moet plaatsvinden voor meer ruimte kan dat gewoon gebeuren door de aannemer.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.