Koekoek tijdelijk?

Discussie in 'Help archief' gestart door Inge5959, 16 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Waarom heet het koekoek-event een tijdelijk event?
    Is het niet eigenlijk een terugkerend event?
    Ik begrijp het tijdelijk niet helemaal. Bij het Volle maan event staat toch ook niet "tijdelijk"?
    Of is dit je laatste kans om de vier queesten van de koekoek af te krijgen?

Het kost enorm veel supervoer, en wanneer dit de laatste mogelijkheid is, dan stop ik er gelijk mee, want ik krijg 'm deze ronde toch niet af.

Gr. Inge

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het koekoek event hangt een beetje tussen terugkerend event en tijdelijk event in. Elke keer dat het event weer komt is er een nieuwe quest met nieuwe prijzen die er bij komt. Maar het verwarrende is natuurlijk dat de oude quests ook nog speelbaar zijn en aan de andere kant zitten er elke keer betaalpakketten bij zoals we ook wel zien bij tijdelijke events die ook alleen gedurende dit koekoek-event aan te schaffen is.

De koekoek is dus van beide een beetje en zodoende is het beestje uiteindelijk toch bij de tijdelijke events beland.

3. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Dank Klaartjuh voor je antwoord.
    Is mij nu helemaal duidelijk.
    Mag slotje op.

Gr. Inge

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.