koekoek hoe krijg ik koekoeken

Discussie in 'Help archief' gestart door buckies2, 28 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buckies2

buckies2 Forumbeginner

Leuk zo n spel het lukte al niet om de benodigde punten te krijgen maar ok.
    Maar nu wil ik snorren maken maar ik heb geen koekoeken.
    Geef dit in het vervolg even aan wat je nodig hebt anders was ik helemaal niet begonnen met deze strip en had ik gewoon mijn eigen spelletje gespeeld.
    Valt me vies tegen!!!!!

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Staat toch duidelijk in de faq dat de werkplaats koekoeken nodig heeft en je kan de koekoeken ook gewoon op de markt kopen. Een hoop speler hadden ze ook nog over van de koekoekevents die al zijn geweest. Bovendien heb je in fase2 van het event ook 4 koekoekstallen gekregen dus je kan ze ook zelf kweken.

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik vraag me nu wel af of bij de koekoekevents, je nu nog steeds koekoeken uit de overage stallen krijgt.
    nu er een special stal voor is ...

4. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

als ze niet meer uit de gewone stallen komen, dan denk ik dat we snel uitgespeeld zijn met de koekoek events. Met 4 koekoek stallen, die alleen tijdens het event zelf werken, ben je snel uit gefokt.

5. farro

farro Forumkenner

Er zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel koekoeken in het spel en niemand weet precies hoeveel vermits de koekoek zijn ei in een ander nest legt !!!!
    Heb er zelf een kleine 30.000 gekocht om in de beker te stoppen. Moet er nu nog eens zoveel hebben maar dat is voor later zulle !!!!

6. BaukeS

BaukeS Halfgod

dat gold toch alleen voor de barbieren?
    ik heb nu namelijk ook de gewone kokoekstallen er op staan en die doen het ook gewoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.