Koekkoeks fokken?

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 28 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik ben bezig om alle koekkoek fokqueesten te voltooien. Heeeel veeel koekkoeekssss!!

Heb alle wollige scharkens inmiddels ingeleverd. Nu bezig met de rest.

144 koenijn, 39 vermomde koekkoek, 26 punkie en 7 koekkoek-bij.

Dat heeft een waarde van totaal 50 miljoen BD!

Zonde om in te leveren, maar goed... dan heb ik wel queesten afgerond hahaha! :D

Hoe zit het met jullie fokqueesten? Ik heb bijna alle fokqueesten tot de 7e of 8e ingeleverd.

Dus moet nog overal 8, 9 en 10.

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik ben zover met de fokquesten:

Bij, eend, geit, kalkoen, kip, koe, konijn, kraai, paard, schaap, varken, vis en vleermuis 1 t/m 8 diamant
    Hond 1 t/m 5 diamant 6 zilver 7 goud
    Bever 1 t/m 6 diamant 7 zilver
    Gans 1 t/m 6 diamant 7 zilver 8 goud
    Kameleon 1 t/m 7 diamant
    Ezel 1 t/m 7 diamant 8 zilver
    Struisvogel 1 t/m 7 diamant 7 zilver

Koekoek:
    Open huis 1 /m 5 diamant 6 goud 7 zilver 8 goud
    Koekoek-geheimen -
    Koekoek-uitbreiding -
    Operatie koekoek -
    Koekoeksjongen 1 t/m 6 zilver

Aap 1 t/m 8 diamant
    Kameel 1 t/m 7 diamant
    Panda 1 t/m 6 diamant

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Ik lever altijd maar t/m level 7, de rest vind ik het niet waard. Sterretjes heb ik voorlopig genoeg en de beloning is eigenlijk niks. Maar goed, dat zal voor iedereen wel anders zijn en het hangt er ook maar wat je doel is.

Ik verkoop ze ook niet (niet dat ik ze allemaal heb) maar ik laat ze lekker staan, als ik echt heel veel BD nodig heb of misschien voor een event ooit.

Misschien later wel, mijn doel is altijd al voorraden opbouwen geweest en als ik overal voldoende van heb, dan misschien een nieuw doel voor mijzelf om alle questen af te maken.

Van de koekoeks heb ik ook nog een paar questen openstaan, daar ga ik volgend fokevent mee verder als ik genoeg SV heb. Maar het zijn inderdaad heeeeeel veeel koekoeks xD

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb nog 1 koekoek quest te gaan alleen de 3 hoogste (Carnevaslkoekoek) nog te gaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.