knechtencoupon

Discussie in 'Help archief' gestart door Jenny262, 26 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

er zouden volgens zeggen knechten couponnen in de normale molen zitten, maar heb nu 2x 99 draaien gedaan maar geen coupon voorbij zien komen dus mijn vraag zou deze wat vaker of dan wel in deze molen geplaats kunnen worden. En ik vind dat de molen ook wel eens een up date mag hebben met wat leukere dingen erin zodat het wat uitdagender word om te draaien
    Bijvoorbaar dank

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Er zitten geen volledige knechtencouponnen in de molen.
    Wat je in de molen kan winnen zijn dan wel knechten maar vaak voor 6 uur
    en die gaan dan gelijk in. Dat is bij de gewone draaien.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij de gewone draaien gaan de bonussen voor de knechten gelijk in. Dat kan dan bijvoorbeeld 3 uur zaaimachine zijn. Behalve de soort knecht kan ook de tijd ervan kan verschillen. Bij de Partydraaien komen wel knechtencouponnen voor. Deze kan je dan inzetten wanneer jij dat wilt. Hoe vaak iets voorbij komt is heel verschillend. Neem nou bijvoorbeeld een oogstbonus voor extra gewassen. Vaak heb ik niets als ik er meerdere weg speel, soms een enkeling en wat een uitzondering is dan heb ik er meer dan 1. Als ik dan soms lees bij andere spelers die hebben dan meer geluk dan ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.