knechtencoupon

Discussie in 'Help archief' gestart door vera0866, 8 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vera0866

vera0866 Forumbeginner

ik krijg de ene knechtencoupon na de andere. maar ik snap niet waar ik de coupon bewaard wordt. of hoe ik m in gebruik kan nemen. kan ook niets vinden hierover. dus kan iemand mij er iets over vertellen

2. jimmyhond

jimmyhond Junior expert

Als je op de maaidorser klikt, krijg je aan de rechterkant van de pop-up een groen driehoekje.
    Klik erop en het wordt je duidelijk waar je couponnen bewaard worden.

3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Knechten kun je winnen met event queests of cadeau krijgen in de coöperatie als je een onderdeel van een quest hebt gedaan. Je kunt knechten winnen die gelijk beginnen of knechtencoupons. Die coupons kun je zelf activeren. Als je nu op een van de coupons klikt, daar waar jimmyhond al zei, kun je een coupon activeren en heb je voor bv. 3 uur knechten tot je beschikking of een andere tijd waarvoor je misschien ook coupons hebt.

4. vera0866

vera0866 Forumbeginner

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aanvullend, hoe je vanuit de knechten de coupons bereikt:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.