Knechtenabonnement

Discussie in 'Help archief' gestart door wima3102, 27 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hallo,

Komt er nog een knechtenabonnement aanbieding deze maand?
    Want ik heb nog maar 43 uur op de teller staan.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

De laatste maand knechten aanbieding was 29 december, dus ik denk dat die aanbieding vandaag of morgen wel zal komen :)

harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dat hoop ik ook... Zit er ook om te springen. De coupons zijn bijna echt helemaal opperderpop.
    De dure (niet aanbieding) maand knechten worden hier "echt niet"gekocht. Het spel moet wel een spelletje blijven.

Desnoods maar even een korte pauze. Ga echt niet op zijn gratis mij suf zitten klikker de klikken met de muis.xD

wima3102 vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zoals altijd mogen wij dit soort vragen niet beantwoorden voordat we een OA hierover kunnen plaatsen. Maar als ik dit soort draadjes op forum zie verschijnen weet ik altijd weer dat we weer een maand verder zijn en het vast niet lang gaat duren. Hoef ik al niet eens meer voor naar informatie vanuit BP te kijken :)

kakelot69, farmermikkie en wima3102 vinden dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

wima3102 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.