knechten.

Discussie in 'Help archief' gestart door JoDi59, 7 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoDi59

JoDi59 Forumleerling

Hallo ff een vraagje........kan er misschien weer een keer knechten kopen komen door familie omstandigheden heb ik nu geen knechten kunnen kopen en zit bijna zonder en dan zou ik moeten stoppen met het spel hetgeen ik absoluut niet wil.

Alvast bedankt
    groetjes en goed weekend

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

In de groothandel kan je gewoon maandknechten kopen, kost je alleen 5 euro meer. En de losse knechten zijn ook te koop, je zou die ook kunnen kopen tot dat er wel weer een aanbieding is voor de helft van de prijs. Heb je ook geen coupons meer op voorraad?

3. pinda34

pinda34 Forumbeginner

Thea nog wel iets maar niet veel meer en ik had juist tg gespaard om de knechten te kunnen kopen gisteren of vanmorgen, maar helaas ging dat door de omstandigheden niet door en 5 euro is voor mij al heel veel geld en een dagje eten.

Maar bedankt boor je reactie en het meedenken.

4. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Tik eens rechtsboven op het forum "knechtendag" in bij de zoekfunctie. Dan zie je wanneer het knechtendag is geweest. Er zit iedere keer 2 a 3 weken tussen. De frequentie in het verleden is uiteraard geen garantie voor de toekomst maar dan heb je een beetje een indicatie wanneer het weer zou kunnen komen.

5. fairie

fairie Commandant van het forum

Kan je ook niet (meer) inleveren bij de vaste questen in de cooperatie. Daar kun je ook knechten vrijspelen. Alle beetjes helpen.

6. selfara

selfara Forumbeginner

• dubbele postings zijn niet toegestaan, gebruik de bewerkknop om te wijzigen
    Nieuw
    Kan je ook niet (meer) inleveren bij de vaste questen in de cooperatie. Daar kun je ook knechten vrijspelen. Alle beetjes helpen.

Klopt maar daar heb ik het meeste ook al van gedaan
    Thanks​

Dank je wel ik weet dat ze net geweest zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.