Knechten

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 6 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zat zo eens te denken en kreeg een idee:wuerg: geen idee ook of het eerder voorbij is gekomen..

Wordt het niet eens tijd dat BP eens knechtencoupons gaat verkopen in plaats van de knechten die meteen in gaan ...Bijv:
    Coupons van :
    3 uur
    5 uur
    12 uur
    15 uur
    1 week
    Vind zelf de knechten van 24 36 en 48 zo beetje niet eerlijk de helft van de tijd slaapt Hofje:oops:
    Dan zou het naar Hofjes idee ook wat prettiger worden voor de werkende mens ..
    Of met vakantie ofzo...

Graag wel ook te koop via bank of Pay - Safe Kaart en met TG..
    En voor een prijs die in verhouding gelijk is aan de Maand knechten

ansimon, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  2. jopie

jopie Forumkenner

vind ik een goed ideexD

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Tja, ze zijn eerder te koop geweest. Dus dan gaat het om hoeveelheid/prijs verhouding.
    Een week of 3 van 48 uur maakt volgens mij niet zo veel verschil, dus de bestaande coupures vind ik prima.
    Blijven dus vooral de korte knechten over van 1,3 en 12 uur. Bijvoorbeeld van allemaal 20 of 25 voor 10 euro? Dat is volgens mij beter geprijsd dan de vorige keer en geeft de maandknechten nog wel wat voordeel.
    Persoonlijk denk ik dat losse knechten voor de helft van de TG aan het begin van een zaaievent nuttiger zijn. o_Ok stukken beter dan op een willekeurig moment.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb dat nooit gezien dat er knechten coupons te koop waren :oops:
    Toch lijkt het mij heel handig dat je coupons kan kopen wanneer het jou het beste uitkomt..
    voor een standaard "normale" prijs ...niet extra duur

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.