knechten

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 29 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi....

ik heb een vraagje over de knechten. als ik die aan zet om te oogsten en zo dan blijft het pop-up scherm (als dat zo heet) staan, pas na uit/inloggen is het scherm weer weg. niet heel erg maar kan soms op de boerderij dingen niet zien omdat dat ding in de weg zit.
    Wat kan ik hier aan doen?

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb het ook wel eens, en dan helpt het om van veld te veranderen. ook nog steeds gedoe, maar minder erg dan uitloggen.

popje4 vindt dit leuk.
  3. popje4

dank je maar naar een ander veld helpt niet ook daar staat dan die pop-up gewoon weer.....xD

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Als je het schermpje ervoor hebt zie je rechts boven een kruisje staan. Als je daar op klikt gaat het schermpje weg.

popje4 vindt dit leuk.
  5. popje4

nou nee dat is juist het probleem het scherm blijft hangen en verhuist ook nog eens mee naar andere velden.....:p

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Je kan ook het spel verversen. Dit kan of met F5 of bovenin je adresbalk het ronde pijltje met een opening erin (hangt van de browser af waarmee je speelt). Ik heb het ook weleens dat het scherm blijft hangen en dit werkt ook goed, dan hoef je niet uit- en in te loggen.

popje4 vindt dit leuk.
  7. popje4

ja dat kan alleen werkt dat ook niet.....enkel uit/inloggen dan is de pop-up wel weg....... vind het een beetje raar want het is niet altijd zo meestal 1 of 2 keer per dag maar goed zal er mee moeten leven denk ik.....tis ook niet heel erg, maar dacht misschien hebben meer mensen dit of is er een makkelijke oplossing.....

8. petermaas

petermaas Junior expert

Ik heb dit ook al een tijdje , alleen verversen werkt om het weg te krijgen .

popje4 vindt dit leuk.
  9. popje4

pppffff vandaag alweer dat de knechten pop-up blijft steken....

en nog een keer....kan daar wat aan gedaan worden:)? koop elke maand knechten vind het nu wel een beetje vervelend worden.....elke keer heen en weer schuiven met die pop-up of uitlogen.....
    dank alvast....

Laatste bewerkt: 2 Oktober 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.