knechten

Discussie in 'Help archief' gestart door **BOERIN**, 22 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ik heb een knechten coupon ingewisseld maar nu doet de bonestaak niet geld dit niet meer hoe zit het wil van de week weer maandknechten alen doet de staak het dan wel of ook niet ? ik zag dat je al wel voor de staak apperte knechten kunt kopen maar ik heb dus nog veel coupons opgespaard.vandaar mijn vraag.
    alvast bedankt

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

De bonenstaakknecht zou het gewoon moeten doen, zowel bij de maandknechten als bij de coupons.
    Heb je na het activeren al even de pagina ververst of opnieuw ingelogd?

Als je knecht dan nog dwars ligt kan je een ticket naar support sturen. Je kan de link in mijn banner gebruiken, vergeet niet de juiste spelnaam en id-nummer te benoemen.

3. okaview

okaview Forumleerling

Heeft iedereen last van langzame knechten? Heb vanochtend alles gedaan en veel met de hand en was nu niet meer en moet het allemaal overdoen en knechten reageren amper of niet en fruit hangt weer terug terwijl ik het vier uur geleden handmatig gedaan had.
    schiet zo niet erg op en je tijd van knechten verstrijkt.

4. joma64

joma64 Forumleerling

mijn knecht werkt niet bij de staak en kan het ook niet handmatig doen en op vele velden wordt het fruit ook niet geoogst en moet het handmatig doen en dat gaat wel. Maar de knechten en alles in het spel is zeer traag.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik denk dat jullie allebei je flashcache eens moeten leegmaken.

6. okaview

okaview Forumleerling

Heb ik gedaan en doe dat regelmatig en kon net een half uur nog niet eens inloggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.