knechten

Discussie in 'Help archief' gestart door lovely, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely

lovely Forummeester

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen....de knechtenaanbieding loopt nog tot 11.00 uur,kan het nergens vinden.In de oa staat dat het te vinden is in het betaalscherm,echter daar staat de normale prijs.Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

2. theindoo

theindoo Gelegenheidsauteur

Goedemorgen,bij was het ook zo,na overnieuw inloggen lukte het wel!
    Gaat goedkomen....

3. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

je kunt ook via nieuws. selecteer het scherm met de aanbieding en click op kopen

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

En wat ook nog mogelijk is. Via het klokje aan de zijkant van je scherm. Je komt dan rechtstreeks in het betaalgedeelte. Daar staan ze voor de aanbiedingsprijs.

5. theindoo

theindoo Gelegenheidsauteur

hoi,weten jullie onder welk kopje support nu staat?Het is me gelukt om de knechten te kopen alleen zijn ze in staking denk ik,ze komen maar niet op mijn boerderij?Inmiddels 30 min.geleden aangeschaft...

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je al even opnieuw ingelogd? Dat doet vaak wonderen. Anders kan je support in mijn handtekening vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.