Knechten-ongelijkheid

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Gert-Jannetje, 29 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Is het een optie om wat vaker de maaidorser in het rad te doen. Deze groep voelt zich nogal achtergesteld bij de zaaimachine. Op mijn farm is het aantal uren 75 uur maaidorser tegenover 6383 uur zaaimachine.
    Er dreigt dus nu een opstand i.v.m. ongelijke behandeling.
    Een gebaar om het wat meer gelijk te trekken zal erg gewaardeerd worden.
     
    daisy17858, Wulkje12!, jolanda13 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ben het hier volledig mee eens :)
     
    Gert-Jannetje, jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gaan ze niet doen, want dan koopt er niemand meer een knechtenabo.

    Wat je kunt doen is af en toe maaidorsers kopen, met happy kechten dag. Dan kosten ze 7 TG voor 48 uur.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Wat ik ook wel eens doe, dan koop ik een of twee maanden geen knechten maar maak de coupons op. In de tijd dat er geen coupon actief is, loopt de teller van de zaaimachine door, zo hoop ik iets minder verschil te krijgen. Maar een verschil zo groot als dit is absurd.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Bij mij is het verschil: Maaidorser 22 uur, Zaaimachine 28193 uur, Stalknecht 635 uur, Bouwkundige 168 uur...
     
    .Fisherman., jolanda13, Boeretrien1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dat is 1174,71 dagen, dat is ruim 3 jaar zaaimachine!