Knechten menu aanpassen

Discussie in 'Overig archief' gestart door wima3102, 5 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik heb meerdere ideetjes, wellicht is het een mogelijkheid voor support om er even bij stil te staan.
    We hebben nu al een paar keer gehad dat het event gewas 8 uur duurt.
    Wij vinden het dan zonde om een 24 uurs knecht te nemen.
    Dan neem je al gauw een knecht van een uur, maar die raken ook op.

* Is het niet mogelijk om een knechten coupon van een kwartje in het leven te roepen, want
    meestal ben je met een kwartier wel klaar.
    * Wat ook een mogelijkheid is, om een knop in het knechten menu te ontwikkelen zodat je bijv. een 24 uurs knecht stop kan zetten. Dan kan je de langere knechten coupons efficiënter
    gebruiken en gooi je niet de helft van de tijd weg.

Het leek ons wel een goed idee.

jolanda13 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ik snap de gedachtegang achter het idee heel goed maar dit gaat er niet komen.

Er was een hele tijd geleden wat onvrede dat de knechten die je kon winnen of kreeg direct ingingen. Mede daarom zijn de coupons in het spel gekomen.
    BP geeft regelmatig een coupon als prijs of gift en hoe lang die coupon is scheelt per keer, het is dus een kwestie om die zo verstandig mogelijk in te zetten.
    En heel eerlijk, als we de knechten alleen maar gebruiken wanneer we echt bezig zijn ermee verkoopt BP uiteraard geen maandknechten of losse knechten meer en het is wel een belangrijke bron van inkomsten. En zoals je ongetwijfeld begrijpt zonder inkomsten geen spel zo simpel is het nou eenmaal.

Misschien helpt het als je je bedenkt dat de tijd van je gewassen, dieren, wolken, sieritems en bomen ook gewoon doorlopen terwijl je er niet mee bezig bent. Zo ook met de knechten.

wima3102 vindt dit leuk.
  3. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Maar het was het proberen waard.

Borkie en Leo.netten vinden dit leuk.
  4. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Mee eens.

zie ook mijn bericht in "update en ideeënpool"

5. annwei

annwei Veteraan

Misschien is het een idee om de tijd van de knechtencoupons aan te passen? De tijd van de (event)gewassen is vaak zo, dat je net geen 2x kan oogsten op 1 coupon. Tenminste als je de gewassen alleen met water aanzet. Bijvoorbeeld een 4-uurs gewas met water kan net geen 2x met een coupon van 3 uur.

.babouska. vindt dit leuk.
  6. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Nou, ik zou het ergens wel prettig vinden als men met de oogst knop gewoon alles in 1x kan oogsten, dus ook de wolkenrijen. Die aparte knecht is echt gewoon onzin.. aangezien je je wolkenrijen nooit binnen 6 uur opnieuw kan oogsten.. Als je de oogstknecht los koopt, is dit namelijk niet mogelijk en dat vind ik zo'n geldklopperij eerlijk gezegd... Ik snap niet dat je daarvoor een aparte knecht zou moeten aanschaffen..

~_Esquilo_~ vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.