knechten geven nu precieze aantal veldjes aan

Discussie in 'Help archief' gestart door Corrieveen, 1 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik weet niet hoe lang dit al is, maar vandaag viel me op, dat de bouwkundige knecht nu precies uitrekent hoeveel veldjes (groot, klein, middel) hij nog moet neerzetten. Voorheen gaf hij het aantal veldjes in totaal aan (dus 44 grote akkers op hoofdveld bijv.)
    Ik vind het een verbetering, moet ik zeggen!

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja, was mij ook vandaag pas voor het eerst opgevallen... vind het ook erg handig! :)

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is lastig wanneer iemand vraagt uit hoeveel kwartakkers een veld bestaat, dat vond ik voorheen gemakkelijk kijken wanneer ik knechten had.
    En helaas legt de knecht nog steeds niet het maximale aantal velden.
    Het is wel handig dat je op die manier kunt zien hoeveel velden je legt.
    En het is dit event voor het eerst.

Borkie vindt dit leuk.
  4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit is inderdaad nieuw. In de aankondiging erover schrijft Ron het volgende:

Update
    De problemen zijn nu opgelost.

Tevens heeft men voor de akkertjes en voor basis bomen en stallen een kleine verbetering doorgevoerd: wanneer je deze wilt plaatsen wordt nu niet meer méér voorgesteld als het aantal beschikbare plaatsen.
    Voorbeeld: je hoofdveld is helemaal leeg op 10 2 x2 akkers na.
    Zet je nu kleine akkers (1x1) bij dan zal er 162 worden voorgesteld (maximumruimte) en niet 202 zoals voorheen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.